دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/28 00:56
کد خبر: 11547

10 شایعه برتر نقل‌وانتقالات اروپا

در‌حالی‌که لیگ‌های اروپایی به پایان خود رسیده‌اند و تنها مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا باقی‌مانده،‌ این روزها بحث جذاب نقل‌وانتقالات اروپایی نقل محافل فوتبالی است

در‌حالی‌که لیگ‌های اروپایی به پایان خود رسیده‌اند و تنها مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا باقی‌مانده،‌ این روزها بحث جذاب نقل‌وانتقالات اروپایی نقل محافل فوتبالی است و هواداران منتظرند تا ببینند چه ترانسفر مهمی در فوتبال اروپا رخ خواهد دارد. در این گزارش، در 2 قسمت به بررسی 10 شایعه مهم و بزرگ نقل‌وانتقالاتی در فوتبال اروپا پرداخته‌ایم.

 

1. بازگشت گرت بیل به تاتنهام؟

در‌حالی که گرت بیل هنوز 2 سال دیگر با رئال‌مادرید قرارداد دارد، اما در برنامه‌های زیدان جایی ندارد. بیل که با درخواست خودش از لیست رئال برای دیدار برگشت با منچستر‌سیتی خط خورد، روز پیش از آن بازی بود که عکس‌هایی از گلف بازی ستاره ولزی مادریدی‌ها منتشر شد تا مشخص گردد این بازیکن قصد ترک عادت ندارد و رئال‌مادرید برای او در درجه اهمیت کمتری قرار دارد. آندروس تاوسند، هم‌تیمی سابق بیل در تاتنهام در مصاحبه‌ای با talkSPORT مدعی شده بود که گرت بیل دوست دارد به تیم سابقش یعنی تاتنهام بازگردد. رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال‌مادرید نیز در مصاحبه‌ای با BBC Sport گفته‌ که رئال باید بیل را قرض بدهد. کالدرون گفته است: «زیدان روی بیل حساب نمی‌‌کند و بیل باید به فکر پیدا کردن تیم جدیدی برای خود باشد. فکر می‌کنم آن‌ها باید به خاطر هر دو‌طرف راه حلی برای پایان دادن به این عذاب پیدا کنند.» باید منتظر ماند و دید بیل رئال را به مقصد تیم سابقش ترک خواهد کرد یا تا پایان مهلت قراردادش، در مادرید می‌ماند.

 

2. تیاگو آلکانترا در دو‌راهی سیتی و لیورپول

ابتدا رسانه بیلد آلمان بود که مدعی شد لیورپول به دنبال تیاگو آلکانترا هافبک 29 ساله بایرن‌مونیخ است. سپس 2 رسانه اسکای و لیورپول اکو این موضوع را تکذیب کردند. سپس خبرنگار مطرح اشپورت بیلد نیز ادعا کرد که یورگن کلوپ به دنبال تیاگو است و پیشنهاد آن‌ها به بازیکن بایرن صحبت دارد. پس از این اخبار، فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی نیز از علاقه لیورپول به این بازیکن خبر داد. اما رسانه بیلد که اولین رسانه‌ای بود که خبر علاقه لیورپول به تیاگو را پوشش داد، بعد از مدتی اعلام کرد که پپ گواردیولا نیز به دنبال جذب تیاگو‌ست. حتی‌ هانسی فلیک سرمربی 55 ساله بایرن‌مونیخ نیز در مصاحبه‌ای با اشپورت بیلد اعلام کرد که تیاگو راهی یک باشگاه بزرگ در انگلیس می‌شود. حالا به نظر می‌رسد یک جنگ تمام عیار بین لیورپول و سیتیزن‌ها را بر سر جذب تیاگو شاهد خواهیم بود و باید دید در این‌میان این بازیکن راهی کدام‌یک از این 2 تیم خواهد شد.

 

‌3. کانته مجددا شاگرد کونته می‌شود؟

گاتزتا دلواسپورت گزارش داده که آنتونیو کونته به مدیران سونینگ گفته‌ برای قهرمانی در فصل بعد سری آ به بازیکنان باتجربه نیاز دارد و از همین‌رو‌ بازیکنانی نظیر انگولو کانته، امرسون پالمیری و ادین ژکو را در لیست خود قرار داده است. این در‌حالی است که مدیران اینتر در نظر دارند در‌کنار بازیکنان باتجربه، از وجود بازیکنان جوان نیز بهره ببرند. آن‌ها با جذب اشرف حکیمی و الکسیس سانچز تمایل خود به این امر را نشان دادند و به همین دلیل آن‌ها در‌پی به خدمت گرفتن ساندرو تونالی بازیکن جوان برشا هستند.

 

4. علاقه لمپارد به یان اوبلاک

شاید زمان آن رسیده باشد که یان اوبلاک بالاخره اتلتیکو را ترک کند و راهی تیم جدیدی شود. این روزها باشگاه چلسی بیش از هر تیم دیگری خواهان سنگربان اهل اسلوونی اتلتیکو است. اوبلاک پیش از دیدار با لایپزیش اعلام کرده بود که تمام تمرکزش را به این دیدار دوخته و پس از پایان فصل، در خصوص آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند. حالا و با حذف اتلتیکو از لیگ قهرمانان اروپا، چلسی حاضر است بند فسخ 109‌میلیون یورویی اوبلاک را بپردازد تا بهترین سنگربان چند فصل گذشته لالیگا، شاگرد فرانک لمپارد شود. مارکا در این زمینه نوشته‌ که مدیران اتلتیکو تقریبا مطمئن هستند اوبلاک در این تیم می‌ماند اما با این وجود هر اقدامی از سوی مالک ثروتمند چلسی ممکن است رخ دهد و او با پرداخت بند آزادسازی این سنگربان اسلوونیایی، او را راهی لندن کند.

 

 

منبع: آخرین خبر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z79b2