چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 12:26
کد خبر: 11534

همه مربیان گران‌قیمت جهان در ایران!

​با پولی که باید به مارک ویلموتس بدهیم، به راحتی می‌توانستیم پای بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مربیان جهان را به ایران باز کنیم.

امروز خبر شگفت‌انگیزی که دهان همه را از تعجب باز نگه داشته منتشر شد: فدراسیون فوتبال ایران باید ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ یورو به جناب آقای مارک ویلموتس، سرمربی پیشین تیم ملی بدهد که تنها در ۶ بازی روی نیمکت تیم ملی نشست. یعنی به عبارتی هر بازی بیش از یک میلیون یورو برای فدراسیون فوتبال آب خورده است!

شاید برای شما هم سؤال باشد که «با پولی که برای پروند ویلموتس باید پرداخت شود، کدام مربیان بزرگ دنیا به ایران می‌آمدند؟» پاسخ عجیب و غیرقابل باور است: «همه آن‌ها!»

در آخرین لیستی که از گران‌ترین مربیان ملی دنیا منتشر شده، تنها حقوق ۲ مربی بیش از ۶ میلیون یورو بوده که آن‌ها هم مارچلو لیپی و فابیو کاناوارو سرمربیان پیشین تیم ملی چین که با همین حقوق‌های نجومی ۲۳,۵ و ۱۰ میلیون یورویی راضی به حضور در پرجمعیت‌ترین کشور جهان شدند.

۳ مربی بعدی یواخیم لو و دیدیه دشان سرمربیان فعلی تیم‌های ملی آلمان و فرانسه هستند که به ترتیب ۳,۹ و ۳.۵ میلیون یورو حقوق سالیانه‌شان بوده است. لازم به ذکر است هردوی این مربیان بعد از موفقیت در جام‌جهانی و قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت ملی جهان حقوق‌شان افزایش پیدا کرده.

حالا ما مانده‌ایم و پولی که نمی‌دانیم چطور باید به مارک ویلموتس پرداخت کنیم. پولی که با تزریق به بدنه فوتبال ایران می‌توانستیم بسیاری مشکلات‌مان را حل کنیم، اما ...

 

 

منبع: خبرورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jbyz2