پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/24 05:31
کد خبر: 11392

تصاویر جالب مسی و همسرش + بیوگرافی

لیونل آندرس مسی 24 ژوئن 1987 در روزاریو، سانتافه در کشور آرژانتین به دنیا آمد. پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی٬ یک نظافتچی نیمه وقت بود.

 

 

بیوگرافی مسی

 

  • نام:لیونل آندرس مسی

 

  • تاریخ تولد:24/ژوئن/1987

     

  • محل تولد:آرژانتین، شهر روزاریو

     

  • قد:1.69 متر

     

  • پست:مهاجم

     

  • شماره پیراهن:10

     

  • وضعیت تاهل:متاهل

     

  • فرزندان:تیاگو و متیو

--------------------------------------------------

 

زندگی شخصی

لیونل آندرس مسی 24 ژوئن 1987 در روزاریو، سانتافه در کشور آرژانتین به دنیا آمد. پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی٬ یک نظافتچی نیمه وقت بود.اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونا باز می گردد. جد او، آنجلو مسی در سال 1883 به آرژانتین مهاجرت کرده است. مسی از پنج سالگی فوتبال خودش را در تیم گراندولی آغاز کرد؛ تیمی که پدرش در آن زمان مربیش بود. لیونل مسی در سال 1995 به نیوولز اولد بویز رفت تیمی که در همان شهر روزاریو قرار داشت.

 

 

مراسم عروسی مسی و همسرش

بزرگترین فوتبالیست دنیا لیونل مسی و همسرش که از دوران کودکی یکدیگر را می شناسند در یک مراسم باشکوه آرژانتینی ازدواج خود را جشن گرفتند. به گزارش پرشین وی بیش از 250 نفر از اقوام و دوستان و از جمله تعدادی از بزرگترین نام های فوتبال به آرژانتین سفر کردند تا شاهد مراسم ازدواج این ستاره فوتبال 30 ساله با آنتونلا روکوزو 29 ساله باشند، گرچه حرف و حدیث هایی پیرامون دعواهای خانوادگی آنها وجود داشت که می توانست تهدیدی بر کیفیت این روز باشد!

 

hooman-seyedi-2

 

 

 

نامزد سابق آنتونیا:او به خاطر مسی مرا رها کرد

همیشه گفته می شد که لئو و آنتونیو از دوران کودکی یکدیگر را می شناختند و از سن و سال پایین نامزد بودند اما حالا یکی از دوستان آنتونیا در صحبت هایی اعلام کرده که همسر فعلی لئو مسی، قبل از ازدواج با مسی، چند سالی با فردی دیگر نامزد بوده. این در حالی است که بسیاری از رسانه های ورزشی، مسی را عشق اول و آخر و همیشگی آنتونیا عنوان می کنند ولی گویا عروس جوان آرژانتینی قبل از مسی، نامزد دیگری داشته که او را به خاطر مسی رها کرده.

 

 

ماجرای آشنایی مسی و همسرش

مسی و آنتونیا زمانی با هم آشنا شدند که ستاره آرژانتینی 9 ساله بود و آنتونیا 8 ساله. در آن زمان توجه مسی به این دختر کوچولو جلب شده بود ولی با انتقال او به بارسلونا، ارتباط آنها با هم قطع شد. سال ها بعد، یکی از دوستان صمیمی آنتونیا از دنیا رفت و در این میان لیونل که برای تعطیلات و سرزدن به زادگاهش به آرژانتین سفر کرده بود، برای همدردی و دلداری دادن به او دست به کار شد تا کمی از غم و اندوه دوست دوران کودکی اش بکاهد.

از آن زمان بود که ارتباط مسی و آنتونیا به رغم فاصله زیاد موجود (آنتونیا درآرژانتین مشغول به تحصیل بود و لئو در بارسا بازی می کرد)، افزایش یافت و آنها تبدیل به یک زوج جدایی ناپذیر شدند. بعد از سال ها آنتونیا برای زندگی به بارسلونا رفت و حالا آنها دو فرزند به نام های تیاگو و متئو دارند.

 

 

ماجرای مسلمان شدن لیونل مسی 

تصویری از بازیکن آرژانتینی تیم بارسلونا منتشر شده بود که حکایت از حضورش در مسجدی در افغانستان داشت و خبری مبنی بر مسلمان شدن وی منتشر شد. اما حقیقت ماجرا چیز دیگری بود.

بازیکن استثنایی فوتبال جهان پس از انتشار عکسی که در ادامه مشاهده می کنید عکس شایعات زیادی در خصوص گرویدن به دین مبین اسلام به گوش رسید تا اینکه بعد از تحقیق مشخص شد که این عکس متعلق به یک افغانی است ولی به خاطر شباهت بسیار زیاد وی به لیونل مسی چنین اشتاباهی صورت گرفته است.

 

download (1)

 

لقب مارادونای کوچک

همچنین دیگو مارادونا افسانه ای نیز مدتی در این باشگاه توپ میزد. لیونل مسی چیزی بیش از یک مارادونا کوچک در خود داشت. وی بسیار سریع بود و بدون ترس بازی میکرد و می توانست در حالی که با سرعت بالا پا به توپ حرکت میکرد، از بین مدافعان حریف مانور دهد و از آنها عبور کند. همچنین از توانایی شوت زدن با هر دو پا برخوردار بود. البته پای چپش قویتر بود. مسی همچنین پاس های خیلی خوبی میداد و با وجود اینکه جثه ریزی داشت، کسی نمی توانست توپ را از او بگیرد. البته مشکل اصلی لیونل مسی همین جثه کوچکش بود. در حالی که سایر هم تیمی هایش که هم سن او بودند در هر سال بین 3 تا 5 سانتی متر رشد می کردند، رشد لیونل به طور عجیبی پیش می رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wqyr3