پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/19 09:56
کد خبر: 11254

لینگارد: منچستریونایتد در خون من است

​مهاجم شیاطین سرخ می‎گوید علاقه او به این تیم واقعی است و مایل است تا روزهای بیشتری را در این تیم سپری کند.

جسی لینگارد پس از گلزنی در دقایق پایانی دیدار مقابل لسترسیتی، آخرین بازی فصل 20-2019 یونایتد در لیگ انگلیس، در دیدار لیگ اروپا مقابل لاسک هم موفق به گلزنی شد. او امیدوار است تا لحظات بیشتری را در ترکیب شیاطین سرخ تجربه کند.

جسی لینگارد گفت: "قطعا اعتماد به نفس شما با گلزنی افزایش پیدا می‌کند. من می خواستم این فصل گلزنی را نیز به کارنامه ام اضافه کنم که شروع به این کار کردم و امیدوارم حالا بتوانم در ادامه این مسابقات نیز این روند را ادامه دهم. وقتی وضعیت روحی خوبی ندارید، فوتبال ذهن شما را از همه چیز دور می کند.

من دوست دارم فوتبال بازی کنم، از فوتبال لذت ببرم و البته منچستریونایتد در خون من است. من به بازی کردن برای این باشگاه علاقه دارم. فضای زیادی در پشت مدافعان لاسک وجود داشت و گل من نیز به همین طریق به ثمر رسید.

من از بازی کردن و حضور در بازی های فوتبال لذت می‌برم. من احساس می کردم امروز می توانم گل های بیشتری به ثمر برسانم، اما بدیهی است که این تصمیم سرمربی است و من کاملا آن را می پذیرم. علیرغم وجود بازیکنان مصدوم، ما این هفته مانند یک تیم اتحاد خوبی داشتیم و عملکرد مناسبی ارائه دادیم."

 

 

منبع: ایلنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bowd2