دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/12 10:40
کد خبر: 11074

ساری و یک وعده مهم برای تقابل حساس با لیون

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس می‌گوید که تیمش در دیدار برابر لیوان عملکردی متفاوت نسبت به چند هفته اخیر ارائه خواهد داد.

 

یوونتوس شب گذشته در مسابقه ای که مائوریتزیو ساری در آن به بسیاری از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود تا برای تقابل با لیون در لیگ قهرمانان اروپا آماده شوند، با نتیجه 3-1 برابر رم شکست خورد.

به نظر می رسد یوونتوس با نگرش و عملکردی همچون هفته‌های گذشته کاری در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل لیون از پیش نخواهد برد اما مائوریتزیو ساری معتقد است که بیانکونری در آن بازی کاملاً متفاوت خواهد بود. او در این باره گفت: " باید باتری های روحی و جسمی خود را شارژ کنیم. ما در چند بازی گذشته خیلی خوب عمل نکردیم چراکه پس از پیروزی مقابل لاتزیو احساس کردیم که کار به پایان رسیده است."

سرمربی یووه در ادامه گفت: "کمی‌ترسیدن می تواند برای ما مفید باشد. با این همه من شک ندارم که ما با نگرشی کاملاً متفاوت از چند بازی گذشته در مقابل لیون قرار خواهیم گرفت. من قسمت زیادی از بازی لیون برابر پاری سن ژرمن را تماشا کردم و از آمادگی بدنی آنها شگفت زده شدم. با این حال ما در دیدار برابر لیون بیش از کیفیت به انرژی بازیکنان مان احتیاج داریم."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27jz62