جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 14:22
کد خبر: 10787

او با رونالدو و زلاتان تفاوت دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد این تیم خوش شانس بازیکنی مانند هری کین را در اختیار دارد. دیشب تاتنهام در دیداری حساس موفق شد با سه گل لسترسیتی را مغلوب کند و هری کین در این دیدار دو بار دروازه روباه ها را باز کرد.

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد این تیم خوش شانس بازیکنی مانند هری کین را در اختیار دارد. دیشب تاتنهام در دیداری حساس موفق شد با سه گل لسترسیتی را مغلوب کند و هری کین در این دیدار دو بار دروازه روباه ها را باز کرد. ژوزه مورینیو در پاسخ به این سوال که بهترین مهاجم دوران مربیگری اش چه کسی بوده، مدعی شد عملکرد هری کین نسبت به دیگر ستاره ها متفاوت است

 

ژوزه مورینیو گفت: "مقایسه مهاجمانی که در طول دوران مربیگری ام در اختیار داشته ایم برایم دشوار است، اما من تقریبا در هر باشگاه که بوده ام تعدادی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال را در اختیار داشتم. هری کین نسبت به برخی مهاجان دیگر مانند زلاتان و کریستیانو رونالدو خصوصیاتی متفاوت دارد، اما او به عنوان یک مهاجم، یک گلزن، بازیکنی در خدمت کار تیمی و به عنوان یک رهبر، فکر می کنم که عملکرد فوق العاده ای ارائه داده است. هری کین یک بازیکن حرفه ای و شگفت انگیز است که بسیار خوب کار می کند و نمی توان در طول هفته از هری کین عملکردی بهتر از آنچه در تمرینات ارائه می دهد را درخواست کرد. هری کین یک مهاجم فوق العاده است، من از کار کردن با این بازیکن خیلی خوشحالم و تاتنهام نیز خوش شانس است که بازیکنی مانند هری کین را در اختیار دارد."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oped3