شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 09:35
کد خبر: 10765

روزی آرزو داشتم 1 بازی برای رئال انجام دهم و حالا...

ناچو فرناندز باورش نمی شود که 200 بازی برای رئال مادرید انجام داده است.

به گزارش رصد ورزشی : ناچو فرناندز شب گذشته بازی شماره 200 خود با پیراهن رئال را انجام داد. مدافع محصول آکادمی رئال که هرگز حاضر نشده با وجود نیمکت نشینی ها از باشگاه محبوبش جدا شود، برابر لگانس در نیمه دوم به میدان رفت و به خاطر دویستمین بازی خود نیز بسیار خوشحال بود. او پیراهنی ویژه را نیز در پایان بازی از دستان فلورنتینو پرز(رئیس رئال) دریافت کرد.

 

ناچو در مورد حسش از بازی شماره 200 خود گفت:« خیلی خوشحالم. پس از شروع مجدد لالیگا به دلیل مصدومیت نتوانستم به تیم کمک کنم اما در هر صورت خوشحالم که برابر لگانس فرصت بازی پیدا کردم و کمک به تیم همیشه حس مثبتی دارد.

زمانی آرزو داشتم یک بازی برای رئال انجام دهم و حالا دویست بار پیراهن باشگاه محبوبم را به تن کرده ام. نمی توانم خوشحال تر از این باشم. حسم در بازی امروز مثل حسم در اولین بازی ام برای این باشگاه بود.»

 

ناچو هم خوشبین است که پس از فتح لالیگا با روحیه ای خوب بتوانند سیتی را از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف کرده و راهی یک چهارم نهایی شوند:« پس از کمی استراحت و شارژ کردن باتری های مان، به سیتی فکر خواهیم کرد. فصل دشواری بود و یازده بازی فشرده و بسیار سخت را پشت سر گذاشته ایم. من به شخصه اطمینان زیادی به این تیم دارم. از هر نظر شرایط خوبی داریم و برای شکست سیتی و رفتن به یک چهارم مبارزه خواهیم کرد.»

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qyrn2