جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 09:32
کد خبر: 10764

آینده من به تصمیم رئال مادرید بستگی دارد

دنی سبایوس، ستاره اسپانیایی آرسنال هنوز در مورد فصل بعد تصمیم نگرفته است.

به گزارش رصد ورزشی : اخباری در مورد احتمال آغاز مذاکرات بین ارسنال و رئال مادرید برای تمدید قرارداد قرضی دنی سبایوس و ماندن او برای یک سال دیگر در لندن منتشر شده است. این هافبک اسپانیایی در گفت و گو با اسکای اسپورتس مدعی شد تصمیم بعدی او بستگی به نظر باشگاه های آرسنال و رئال مادرید دارد.

 

دنی سبایوس گفت: "من از ابتدا در این باشگاه احساس راحتی کردم. هواداران مرا خیلی خوب پذیرفتند و هم تیمی هایم نیز شرایط را برایم آسان کردند. من از تصمیم انتقال به آرسنال به هیچ وجه پشیمان نیستم. البته هنگامی که شما دچار مصدومیت می شوید و بازی نمی کنید، شک و تردید در مورتان آغاز می شود.

 

اما من با سرمربی صحبت کردم و ما توافق کردیم که یک راه حل رو به جلو با هم پیدا کنیم. میکل آرتتا گفت که من را خیلی خوب می شناسد و از زمان حضورم در اسپانیا بازی های مرا دنبال کرده است. آرتتا خیلی از من حمایت کرد.

 

وقتی از برنامه آرسنال باخبرم شوم، در کنار خانواده و افرادی که به من نزدیک من نشسته و به این فکر می کنم برای سال آینده چه چیزی برایم بهتر است. اما حقیقت این است که من در آرسنال بسیار خوشحالم. یک سال تجربه بازی در این تیم را دارم و بنابراین بازگشت خیلی آسان است. لازم نیست با سرمربی و بازیکنان دیگری در لیگ یا باشگاه جدید سازگار شوم. فکر می کنم این یک قدم خوب برای من باشد. اما همانطور که گفتم، آینده من به رئال مادرید بستگی دارد و در حال حاضر از تصمیم آنها مطلع نیستم."

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pzoa2