دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/21 14:15
کد خبر: 1160

مسی مانند یک دوست رفتار می‌کند

کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا، معتقد است که لیونل مسی در رختکن این تیم طوری با سایر بازیکنان رفتار می کند که همه او را به عنوان یک دوست می بینند.

بهع گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از فوتبالی:  اهمیت حضور این بازیکن در بارسلونا در 12 ماه اخیر در ترکیب این تیم افزایش پیدا کرده و علاوه بر این رابطه دوستانه ای نیز با لیونل مسی پیدا کرده است. بازیکن فرانسوی از فوق ستاره آرژانتینی به دلیل رفتار خاکی او تمجید کرده و معتقد است که ارتباط پیدا کردن با او بسیار ساده است. لنگله در گفتگو با یک نشریه فرانسوی در این باره اظهار داشت: " او بهترین بازیکن دنیاست. اما من او را در رختکن به عنوان یک دوست می شناسم. او هر روز خیلی ساده با همه رفتار می کند و همین موضوع باعث می شود که همه او را به همین صورت ببینند. "

میزان شهرت این بازیکن پس از حضور در نیوکمپ افزایش پیدا کرده اما تغییر خاصی در نحوه زندگی او ایجاد نکرده است. لنگله در ادامه اضافه کرد: " من سبک زندگی خودم را تغییر نداده ام. در نانسی ستاره نبوده ام و الان نیز نیستم. حقوق خوبی دریافت می کنم و وقتی به رستوران می روم نیازی ندارم که به قیمت غذاها نگاه کنم. به خودم اجازه می دهم که چیزهایی خوبی بخرم اما یک فراری نمی خرم. ماشین خوبی است اما خب فقط یک ماشین است و من را بیشتر از چیزهای دیگر جذب نمی کند. "

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lw784