سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/25 12:37
کد خبر: 10593

کابوس بزرگ رئال‌مادرید!

هرناندز هرناندز، داور دیدار دو تیم رئال مادرید و ویارئال یکی از کابوس های لوس بلانکوس در فصول اخیر به شمار آمده است.

رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان این روزها شرایط فوق العاده ای را تجربه می‌کند و پیروزی در همه بازی ها بعد از پیگیری مجدد مسابقات لالیگا باعث شده کهکشانی ها در آستانه سی و چهارمین قهرمانی تاریخ این رقابت‌ها قرار بگیرند.

 

رئال مادرید در حال حاضر با چهار امتیاز بیشتر نسبت به رقیب دیرینه خود یعنی بارسلونا در صدر جدول رقابت های لالیگا قرار گرفته و پیروزی در دیدار فردا شب مقابل ویارئال، قهرمانی این تیم را در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی ها قطعی می کند.

 

اگرچه طی هفته‌های گذشته انتقادات زیادی نسبت به مسئله داوری در اسپانیا مطرح شده و بسیاری معتقد هستند رئال مادرید بیش از اندازه از این موضوع سود برده است اما داور فردای بازی این تیم مقابل ویارئال، همواره یک کابوس برای رئالی‌ها به حساب آمده است. آلخاندرو هرناندز هرناندز 37 ساله، کسی است که قضاوت فردا شب رئال مادرید مقابل ویارئال با سپرده شده است.

 

هرناندز هرناندز اما همواره یه کابوس بزرگ برای کهکشانی‌ها به حساب آمده است تا جایی که رئال مادرید تنها در دو مسابقه از 10 بازی اخیری که این داور قضاوت مسابقات آنها را برعهده داشته به پیروزی رسیده است. پنج مسابقه با شکست رئال همراه بوده و سه بازی دیگر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

 

همچنین دو دیدار ال کلاسیکو مهمترین ضرباتی است این داور به رئالی‌ها وارد کرده است. یکی دیدار 3-2 به سود بارسا در سال 2017 که هرناندز سرخیو راموس را با کارت قرمز از آن زمین مسابقه اخراج کرد و دیگری الکلاسیکو سال 2018 که با نتیجه 2-2 به پایان رسید و یکی از گل های بارسا بعد از خطای مسلم لوئیس سوارز روی رافائل واران وارد دروازه رئال شد.

 

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xypp3