جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/24 03:02
کد خبر: 10562

راموس: نیمه دوم بد بودیم‌، نباید تکرار شود

سرخیو راموس بعد از پیروزی دشوار رئال مادرید مقابل گرانادا گفت رئال در این بازی گاردش را مقابل حریف باز کرده و نیمه دوم این بازی نباید دیگر برای لوس بلانکوس تکرار شود.

 رئال مادرید دیشب موفق شد حریف خود گرانادا را 2-1 شکست داده و با اختلاف 4 امتیازی نسبت به بارسلونا صدرنشینی‌اش در صدر جدول لالیگا را تثبیت کند. با وجود پیروزی در این بازی که البته به سختی بدست آمد‌، سرخیو راموس کاپیتان رئال از عملکرد تیمش به خصوص در نیمه دوم انتقاد کرد و مدعی شد لوس بلانکوس در مقابل گرانادا گاردشان را باز کرده‌اند و عملکرد نیمه دوم نباید دوباره برای این تیم تکرار شود.

 

پیروزی در بازی دیشب به این معنی است که رئال حالا با قهرمانی در لالیگا تنها دو امتیاز فاصله دارد و روز پنج‌شنبه در بازی خانگی مقابل ویارئال در صورت پیروزی قهرمانی‌اش را جشن خواهد گرفت.

 

راموس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما در نیمه دوم گاردمان را مقابل حریف باز کردیم. بعد از آنکه دیدیم با نتیجه 2-0 از حریف پیش افتاده‌ایم. ولی این اتفاق دیگر نباید برای ما تکرار شود. تیمی که همیشه با نهایت قدرت بازی نکند ممکن است مقابل هر حریفی شکست بخورد".

 

کاپیتان رئال در ادامه گفت:" ما باید در هر بازی کل 90 دقیقه را با تمرکز کامل بازی کنیم. ما نیمه اول را از حریف بردیم ولی نیمه دوم از آنها شکست خوردیم. شاید این مساله‌ای است که باید در آینده روی آن فکر شود. ما بعد از چند بازی بسته ماندن دروازه‌مان اجازه دادیم در این بازی به ما گل زده شود. البته این پیروزی برای روحیه ما خوب است ولی با توجه به نیمه دوم بدی که داشتیم این مساله حس بدی به ما القا می‌کند

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3noar4