دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/21 08:07
کد خبر: 10452

کاش برونو به جای منچستر به لیورپول می رفت

برونو فرناندز ستاره پرتغالی ژانویه اخیر به منچستریونایتد پیوست در حالی که لیورپول هم مقطعی علاقه مند به جذب او بود.

به گزارش رصد ورزشی: برونو فرناندز تبدیل به یکی از ستاره های منچستریونایتد در مدت زمانی اندک پس از انتقالش شده است. یونایتد نزدیک به 60 میلیون یورو به اسپورتینگ لیسبون پرداخت کرد تا برونو را جذب کند و او خیلی زود توانسته خود را با فضای این باشگاه وفق دهد.

پس از شروع مجدد لیگ برتر، منچستریونایتد نتایج بسیار خوبی کسب کرده و ردپای برونو در این پیروزی ها  آشکار است.

لیورپول و اسپورتینگ در بازی های دوستانه پیش فصل در یانکی استادیوم آمریکا به مصاف هم رفتند که برونو توانست به قرمزها گلزنی کند. دیداری که با تساوی 2-2 خاتمه یافت. پس از آن بازی، لیورپول قصد جذب برونو را داشت ولی به دلیل قیمت بالای این بازیکن منصرف شد. چند ماه بعد، برونو راهی یونایتد رقیب و دشمن بزرگ لیورپول شد.

 

جیسون مک آتیر ستاره سابق لیورپول در مورد برونو گفت:« منچستر مدت زمانی نه چندان دور، تیمی آشفته و بی نظم بود. به نظر می رسید در رختکن این تیم بازیکن با خصوصیات یک لیدر وجود ندارد اما پس از شروع مجدد لیگ برتر، همه چیز عوض شده است. آنها نشان داده اند که از سه ماه وقفه بازی ها به درستی استفاده کردند و استراحت، کاملا به سودشان شد. در این نتایج خوب، نقش برونو را خیلی مهم می دانم.»

مک آتیر ادامه داد:« بازی او با پیراهن اسپورتینگ برابر لیورپول را دیده بودم و باید بگویم واقعا درخشان کار کرد. دوست داشتم لیورپول او را جذب کند و مطمئن بودم تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت. متاسفانه او به منچستریونایتد رفت و حالا نقش او در تحول این تیم را مشاهده می کنیم. برونو باعث شده تا پل پوگبا بازیکن بهتری شود و مهاجمان جوان این تیم نیز اعتماد به نفس بیشتری در زمین پیدا کرده اند چون می دانند حالا بازیکنی در زمین هست که  می تواند آنها را در موقعیت های خوب گلزنی قرار دهد.»

 

 

منبع: ورزش سه

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39pgx4