شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/14 14:33
کد خبر: 10234

بزرگ‌ترین لطف به منچستریونایتد بعد از رونالدو!

​برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستریونایتد در همین مدت کوتاه عملکرد فوق العاده ای در ترکیب این تیم داشته است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: برونو فرناندز در فصل نقل و انتقالات زمستانی و بعد از کش و قوس های فراوان از اسپورتینگ لیسبون راهی یونایتد شد و در این مدت کوتاه به قدری خوب کار کرده که تبدیل به ستاره محبوب هواداران این تیم شده است.

یونایتد امروز موفق شد در دیداری تماشایی با نتیجه 2-5 بورنموث را مغلوب کند و گل پنجم شیاطین سرخ توسط برونو فرناندز و با نواختن یک ضربه ایستگاهی فوق العاده وارد دروازه حریف شد تا او نمایش درخشان هفته های اخیرش را تکمیل کند. این هافبک جوان در 9 بازی اخیر یونایتد با زدن شش گل و ارسال پنج پاس گل در به ثمر رسیدن 11 گل تاثیر مستقیم داشته و از این حیث در لیگ برتر بهترین بوده است. برونو فرناندز امروز علاوه بر زدن یک گل موفق به دادن 2 پاس گل هم شد و پنج شانس گلزنی نیز ایجاد کرد.

به نظر می رسد خرید از اسپورتینگ لیسبون یک بار دیگر به سود یونایتد بوده است. در این دو دهه ستاره های چون کریستیانو رونالدو و نانی از این باشگاه راهی اولدترافورد شده اند که بی شک نام رونالدو در تاریخ این باشگاه ماندگار است. یونایتد از زمان خرید برونو فرناندز در لیگ برتر هنوز شکستی را پذیرا نشده و عملکرد فوق العاده این هافبک پرتغالی نقش مهمی در رقم خوردن این دوره موفق ایفا کرده است.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j8kl2