چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/14 14:26
کد خبر: 10226

ظهور کریس رونالدوی جدید!

​میسون گرین وود در بازی امروز منچستریونایتد مقابل بورنموث و در ادامه عملکرد فوق‌العاده خود دو گل برای تیمش به ثمر رساند.

میسون گرین وود یکی از جدیدترین محصولات آکادمی فوتبال منچستر یونایتد به حساب می‌آید که در رقابت‌های فصل جاری عملکرد درخشانی در ترکیب شیاطین سرخ ارائه داده و هواداران این تیم را به ظهور یک فوق ستاره جدید در تیم شان امیدوار کرده است.

از طرفی اوله گنار سولسشر نیز در فصل جاری نشان داده که با بازیکنان جوان اعتماد زیادی دارد؛ موضوعی که در درخشش گرین وود برای منچستر یونایتد و عملکرد خوب او در فصل جاری تاثیر مستقیم داشته است.

پدیده جوان و انگلیسی که در دو بازی قبلی منچستریونایتد مقابل تیم های برایتون و شفیلد یونایتد در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، امروز هم برابر بورنموث از ابتدا توسط اوله گنار سولسشر به کار گرفته شد. گرین وود در ادامه روند فوق العاده خود دو گل در جدال امروز به ثمر رساند تا یکی از ارکان پیروزی پرگل شیاطین سرخ لقب بگیرد.

درخشش فوق العاده گرین وود در فصل جاری باعث شده که بسیاری از هواداران این تیم به ظهور یک کریس رونالدو جدید در اولدترافورد امیدوار شوند. اگرچه این ستاره جوان راه دشواری را برای این موضوع پیش رو خواهد داشت اما او نشان داده که از قابلیت‌های لازم برای رسیدن به سطوح بالا برخوردار است.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/278nd3