چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/04 05:13
کد خبر: 10003

موافقت مسی با معاوضه آرتور و پیانیچ

​آخرین اخبار از حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا از رضایت کاپیتان آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با معاوضه هم‌تیمی برزیلی‌اش با هافبک بوسنیایی تیم فوتبال یوونتوس حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: با نزدیک شدن پایان فصل و باز شدن پنجره نقل و انتقالات، اخبار مربوط به این حوزه نیز داغ‌تر شده است. یکی از مهمترین سوژه‌ها در این حوزه، معاوضه آرتور ملو هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی یوونتوس است. این موضوع را فابیو پاراتیچی مدیراجرایی باشگاه یوونتوس تأیید کرده و روز گذشته هم برخی رسانه‌ها از توافق دو باشگاه خبر داده‌اند. اکنون نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا هم مدعی شده که با اعلام موافقت لیونل مسی کاپیتان آرژانتینی بارسایی‌ها با این جابجایی، مدیران تیم بیش از پیش نسبت به معاوضه بازیکن با یوونتوس مصمم شده‌اند. تا پیش از این هم تمامی طرفین نسبت به این جابجایی راضی بودند و تنها آرتورو ملو نسبت به رفتن به تورین بی‌میل بود اما ظاهراً یوونتوسی‌ها توانسته‌اند نظر او را هم جلب کنند.

دیگر خبر مهم حوزه نقل و انتقالات، بالا رفتن پیشنهاد چلسی برای خرید کای هاورتس، مهاجم آلمانی تیم فوتبال بایرلورکوزن است که رئال مادرید هم برای جذب او تمایل دارد. طبق ادعای نشریه اکسپرس انگلیس، باشگاه بایرلورکوزن برای فروش مهاجم جوانش دو پیشنهاد هنگفت دریافت کرده که یکی از آنها از جانب رئال مادرید و دیگری از طرف چلسی بوده است. گویا پیشنهاد تیم لندنی از پیشنهاد تیم مادریدی بهتر بوده اما مشخص نیست که پرافتخارترین تیم اسپانیا از تلاش برای خرید ستاره جدید فوتبال آلمان دست بکشد.

در همین حال اتفاق مهم دیگری هم در چلسی رخ داده و آن موفقیت این باشگاه برای جلب رضایت دو بازیکنش ویلیان و پدرو رودریگس برای ماندن در کنار تیم تا پایان رقابت‌های فصل جاری است. این دو بازیکن تا پایان ماه ژوئن با چلسی قرارداد داشتند و این در حالیست که رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دلیل وقفه سه ماهه ناشی از شیوع کرونا، به تازگی از سر گرفته شده و انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر هم ادامه داشته باشد. به این ترتیب پدرو و ویلیان هم تا پایان لیگ برتر در کنار چلسی خواهند ماند، هر چند با توجه به باخت خانگی تیمش مقابل بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی، به نظر نمی‌رسد که تیم‌شان بتواند تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان صعود کند.

 

منبع: تسنیم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/489rk2