پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/30 08:16
کد خبر: 8632

جنگ شماره یک در تراکتور بالا گرفت

با بازگشت محمدرضا اخباری بار دیگر رقابت دروازه بان ها در تراکتور ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: تراکتور در فصل جاری رقابت های لیگ برتر دو دروازه بان مطرح و باتجربه یعنی محمدرضا اخباری و رشید مظاهری را در اختیار داشت. اگرچه در لیگ برتر شانس بازی کردن به مظاهری رسیده اما در بازی های حذفی اخباری درون دروازه سرخپوشان ایستاده و حالا بار دیگر با ادامه مسابقات این رقابت شکل خواهد گرفت.

اخباری مدتی به دلیل مصدومیت دور از تمرینات بود اما او با آمادگی کامل برگشته و همراه با سایر دروازه بان های تراکتور این روزها زیر نظر مربی گلرهای تیم تمرین می کنند. اخباری چند روز قبل در مصاحبه ای گفته بود که برای فیکس شدن دوباره در تراکتور تلاش می کند، حالا انگیزه زیادی برای رسیدن به ترکیب دارد. از این رو رقیب او نیز رشید مظاهری است که عملکرد خوبی داشته و یکی از دروازه بان های مطرح فوتبال ایران به شمار می رود.

در این شرایط با شروع دوباره تمرینات تراکتور و البته مسابقات لیگ برتر شاهد بالا گرفتن رقابت این دو گلر خواهیم بود تا بتوانند به ترکیب برسند.

یکی از مسائلی که نگرانی کادرفنی تراکتور را قبل تعطیلی مسابقات لیگ برتر برانگیخته بود، 3 اخطاره بودن مظاهری بود. این دروازه بان اگر یک کارت زرد دیگر دریافت کند، یک بازی محروم می شود وبه همین خاطر حالا نگرانی کادرفنی با بازگشت اخباری از بین خواهد رفت.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3e5r93