سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/24 05:55
کد خبر: 8478

تاکید باشگاه ترابزون به تمدید قرارداد مجید حسینی

​قرارداد مجید حسینی مدافع ملی پوش تیم ترابزون اسپور در حالی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد که مدیران این باشگاه درصدد تمدید قرارداد وی هستند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: دو سال پیش بود که مجید حسینی بعد از درخشش در جام حهانی با پیشنهادی از ترابزون اسپور روبرو شد و اردوی استقلال را به مقصد بازی در اروپا ترک کرد. در این دو سال او یکی از مدافعان اصلی تیم تیره پوش ترکیه بود و عملکرد خوبی را هم از خود نشان داد؛ به طوری که حالا مدیران این باشگاه مشتاق هستند تا بند تمدید قرارداد وی را فعال کنند.

احمد آقااوغلو مدیرعامل باشگاه ترابزون اسپور در گفتگوی طولانی که داشت به این موضوع اشاره کرد اما پیش از آن درباره نکات دیگری نیز صحبت هایی را انجام داد. آقااوغلو ابتدا گفت: ترکیه به مراتب شرایط بهتری نسبت به ایالات متحده و اروپا دارد و در مقابل کرونا خوب عمل کرده‌ایم. بعد از این که سوپرلیگ تعطیل شد، ما به بازیکنان گفتیم که تمرین هم نکنند و 14 روز در قرنطینه خانگی بمانند. من هم در خانه ماندم و در کنار خانواده وقتم را سپری کردم، ما حتی نان را در خانه تهیه کردیم که این یک سنت قدیمی است.

او در ادامه با اشاره به خرید هافبک تیم استوک سیتی عنوان کرد: پاپا آلیون ندییه مصدومیتی از ناحیه زانو داشت اما وضعیت او نیز بهبود پیدا کرده و تا اول ماه می به میادین و تمرینات بازخواهد گشت و تا شروع لیگ آماده خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه ترابزون اسپور درم ورد وضعیت مجید حسینی نیز گفت: ما قصد داریم قرارداد مجید حسینی که دو سال پیش از استقلال ایران آمد را تمدید کنیم. او بند تمدید 2+1 دارد. همچنین در پایان این گزارش نقل قولی از مجید حسینی آمده که آرزوی خود را قهرمانی ترابزون اسپور در سوپرلیگ ترکیه عنوان کرده و تیمش را مستحق کسب این عنوان می‌داند.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bvz53