جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/15 08:17
کد خبر: 7590

آمار منفی سپاهان در این فصل چیست؟

تیم امیر قلعه‌نویی در لیگ نوزدهم یک مشکل بزرگ داشته، اینکه سپاهان در نیمه دوم و در دقایق پایانی بازی‌های خودش گل‌های زیادی دریافت کرده است.

 

رصد ورزشی نوشت:  ​سپاهان اصفهان، تیم دوم جدول رده بندی لیگ نوزدهم در نیم فصل دوم این فصل از 21 امتیاز ممکن فقط 9 امتیاز گرفته و این خودشش دلیلی برای سخت شدن کار امیر قلعه نویی در راه رسیدن به قهرمانی است. آمار منفی این فصل سپاهان هم از همین مسئله نشئت می گیرد. اینکه تیم قلعه نویی اکثر گل های این فصل خود را در نیمه دوم و در دقایق پایانی دریافت کرده. سایت آماری متریکا در خصوص این اتفاق منفی برای زردهای اصفهان آمار زیر را منتشر کرده.

سپاهان در این فصل از دقیقه 75 به بعد 7 گل به ثمر رسانده که سه گل آن به شاهین بوده است. دو گل پیاپی به پرسپولیس در دقایق 81 و 85 در آزادی و گل دقیقه 90 قربانی به گل‌گهر که کار تیم سیرجانی را با دو گل تمام کرد. قلعه‌تایم ویژه این فصل بازی با استقلال در دور رفت بود. جایی که سپاهان در دقیقه 79 گل خورد و با گل تساوی نورافکن در دقیقه 95 از باخت در نقش جهان فرار کرد.

به نظر می‌رسد تا اینجای فصل نیمه قدرت تیم قلعه‌نویی به نیمه ضعف تبدیل شده، به طوری که ۸۳ درصد گل‌های خورده سپاهان در نیمه دوم بوده است. هیچ تیم دیگری چنین نسبتی بین گل‌های خورده‌اش وجود ندارد. علاوه بر این در افت شش هفته‌ اخیر سپاهان در لیگ که با سه مساوی، یک برد و دو باخت (با احتساب بازی پرسپولیس) همراه بوده، تیم قلعه‌نویی دو بازی را صفر-صفر از زمین خارج شده و در سه بازی دیگری که گلی رد و بدل شده قلعه‌تایم را پاشنه آشیل خود دیده است. ضربه پایانی صنعت در برد پر گلش مقابل سپاهان با گل چهارم در دقیقه 82 زده شد. در بازی با فولاد اگرچه سپاهان در نهایت پیروز شد اما با اینکه دو بر صفر از حریفش پیش بود با گلی که در دقیقه 80 خورد ده دقیقه آخر را برای خودش پر فشار کرد. در دربی اصفهان برای تیم قلعه‌نویی همان اتفاقی افتاد که در بازی با شهرخورو تجربه کرده بود. در هر دو بازی سپاهان سه امتیاز را در بازی‌ای که یک صفر جلو بود با گل‌های دقیقه 89 و 91 با یک امتیاز عوض کرد. قلعه‌نویی که خود متخصص کسب چنین امتیازهایی است احتمالا بهتر از هرکسی ارزش امتیازهای از دست رفته را می‌داند. با بازگشت ذهنیت بازیکنان است که سپاهان می‌تواند همچنان در رقابت باقی بماند.

 

منبع: خبرآنلاین

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2r58z4