پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/07 06:46
کد خبر: 7265

آیا کرونا انتخابات فدراسیون فوتبال را لغو می کند؟

​در حالی که کشور دچار شیوع ویروس کرونا شده و در چنین شرایطی تاکید به عدم حضور در اجتماعات است فدراسیون فوتبال مصر به برگزاری بازی های لیگ برتر و هم چنین مجمع عممی فدراسیون فوتبال است.

رصد ورزشی نوشت: سازمان لیگ برتر البته برای برگزاری بازی ها نظرات فدراسیون پزشکی را هم مورد بررسی قرار داده و معتقد است امکان ضد عفونی کردن رختکن ها و مکان هایی که بازیکنان در آن حضور پیدا می کنند وجود دارد و در چنین شرایطی برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگر آسیبی به اعضای تیم ها نمی زند. این در حالی است که بازیکنان در فضای اجتماعی حاضر هستند و در صورتی که مبتلا به کرونا شوند در جریان بازی به دلیل تماس هایی که با هم دارند می توانند این ویروس را به یگدیگر انتقال دهند و دقیقا به همین دلیل فدراسیون فوتبال ژاپن و ایتالیا و چند کشور دیگر بازی های لیگ برتر را تعطیل کرده اند.

اما کرونا باعث لغو برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که قرار است در تاریخ 25 اسفند ماه برگزار شود، نخواهد شد! با اینکه این اجتماع هم با حضور خبرنگاران و عکاسان و هم چنین گزارشگران تلویزیونی 100 نفره و شاید هم بیشتر خواهد بود. قرار است از سوی تیم پزشکی فدراسیون فوتبال محل برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال پیش از حضور اعضا و خبرنگاران و هم چنین عکاسان ضد عفونی شود تا خدای ناکرده مشکلی برای کسی رخ ندهد. فدراسیون فوتبال هم اکنون در حال ثبت نام نمایندگان رسانه های گروهی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است و آنطور که از شواهد امر پیداست عزم خود را جزم کرده که هم بازی های لیگ برتر را برگزار کند و هم انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال. البته که اگر سازمان لیگ در ابتدای فصل به بهانه های متعدد لیگ برتر را به تعویق نمی انداخت الان به راحتی و به خاطر شیوع ویروس کرونا می توانست نزدیک به یک ماه بدون دردسر همه بازی ها را تعطیل کند.

 

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qblj3