جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/23 01:42
سوال بزرگ؛
کد خبر: 6665

چه کسی مدیرعامل استقلال می‌شود؟

وضعیت مدیریت در باشگاه استقلال به صورت عجیب و غریب دنبال می شود.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ دو ماه از کنار رفتن امیر حسین فتحی از مدیر عاملی باشگاه استقلال می گذرد اما این باشگاه همچنان بدون مدیرعامل است تا اسماعیل خلیل زاده به عنوان سرپرست این باشگاه به فعالیت خود بپردازد.

در بین اعضای هیات مدیره استقلال علی فتح الله زاده و عبدالرضا موسوی به عنوان کاندیدای مدیر عاملی این باشگاه شناخته می شوند با این حال فتح الله زاده می گوید چند بار استعفا داده و امیدوار است که وزیر با این درخواست او موافقت کند. وی حتی با کاندیدا شدن در هیات رئیس فدراسیون فوتبال نشان داد که شاید برنامه ای برای ادامه فعالیت در استقلال نداشته باشد. در آن سو هم موسوی همچنان اعتقاد دارد که به دلیل مَشغله کاری نمی تواند مدیر عامل استقلال شود. با این حال اصولا در فوتبال ایران آدم هایی که اعلام کنند علاقمند به فعالیت در پستی نیستند و مشغله کاری دارند، سمت می گیرند. موسوی که این روزها کوچک ترین خرج و مخارج باشگاه استقلال را رسانه ای می کند به نظر بر خلاف ادعایش بی تمایل به مدیر عاملی در استقلال نیست.

با همه این ها در کنار فتح الله زاده و موسوی، خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال هم شانس مدیر عاملی در این باشگاه را دارد تا شاید مدیر عامل جدید استقلال به زودی و از بین ۳ نفری که می گویند تمایلی به مدیریت در استقلال ندارند، انتخاب شود‌.

مدیرانی که خوب می دانند در استقلال با مشکلات مالی زیادی مواجه خواهند بود، طلبکار زیاد دارند و اگر بیایند باید این روزهای سخت را پشت سر بگذارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qgnj2