جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/22 06:46
کد خبر: 6599

انتقاد شدید اکبرپور از تبریزی

​پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فشردگی مسابقات سخت استقلال باعث خستگی و آسیب‌دیدگی بازیکنانی مثل دیاباته و قائدی شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی، علیرضا اکبرپور در گفت‌وگویی، در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الشرطه عراق و کسب تساوی مقابل این تیم، اظهار داشت: به نظرم استقلال خسته بود و این موضوع را می‌شد از ساق‌های بازیکنان دید. استقلال مقابل الشرطه آن طراوت و شادابی همیشگی را نداشت. استقلال آنقدر بازیکن خوب ندارد که بتواند در هر سه جام از آنها استفاده کند و به برخی بازیکنان استراحت دهد.

وی ادامه داد: در این مدت بازی‌ها فشرده بوده و همه دیدار‌ها هم سخت بود که باعث خستگی شدید و مصدومیت بازیکنان استقلال شد. همین خستگی بود که باعث آسیب‌دیدگی شیخ دیاباته و مهدی قائدی شد. متاسفانه مصدومان استقلال زیاد است و نیمکت تیم هم خالی است و بازیکنان با کیفیتی روی نیمکت استقلال نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون عملکرد فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال، افزود: خستگی بازیکنان و نیمکت خالی، دست مجیدی را بسته است. امیدوارم مشکل قائدی جدی نباشد، چون دیدید که نمایش مرتضی تبریزی چقدر ناامیدکننده بود. چقدر باید به تبریزی زمان داد تا خود را نشان دهد؟

اکبرپور در پایان در مورد وضعیت فعلی مرتضی تبریزی، خاطرنشان کرد: به نظرم او هم از نظر جسمی ناآماده است و هم از نظر روحی. شاید مشکل تبریزی این است که نمی‌داند در ترکیب قرار دارد یا نه و آیا در دیدار بعدی بازی می‌کند یا نه و همین موضوع تمرکز را از او گرفته است.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48m7w3