چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/22 04:38
کد خبر: 6583

معضل دروازه‌بانی در تیم ملی اسپانیا!

تیم ملی فوتبال اسپانیا در شرایطی که به یورو ۲۰۲۰ نزدیک می شویم با معضل دروازه‌بانی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ساکرنت، اسپانیا با وجود داشتن دو دروازه‌بان گرانقیمت جهان، با مشکلات زیادی روبرو است و مربی تیم به هیچ کدام از این دو دروازه‌بان اعتماد کافی ندارد.

دیوید دخئا ، بازیکن منچستریونایتد به دلیل سال‌ها عملکرد خوب ، به پردرآمدترین دروازه‌بان جهان تبدیل شده است. از سوی دیگر ، کپا چلسی به دلیل پتانسیل عظیم او در تیم بیلبائو ، گرانترین دروازه‌بان جهان با ۸۰ میلیون یورو است. با این حال، هر دو دروازه‌بان در یک فصل اخیر بسیار پرفراز و نشیب ظاهر شدند و به نظر می رسد سرمربی اسپانیا انریکه به هیچ کدام از این دو دروازه‌بان اعتماد ندارد.

دخئا از جام جهانی ۲۰۱۸ عملکرد ضعیف خود را نشان داد و در این فصل نیز با یونایتد خوب کار نکرده است. اوضاع برای کپا بدتر از این است و او اخیرا جایگاه ثابت تیم چلسی را از دست داده است و به بازیکنی نیمکت نشین در این تیم تبدیل شده است. به همین دلیل در حالی که چهار ماه تا شروع یورو ۲۰۲۰ زمان باقی مانده است، هنوز مشخص نیست انریکه برای پست دروازه بانی خود برای این رقابت ها چه تصمیمی خواهد گرفت.

علاوه بر این دو ، پائو لوپز ، از رم ، دروازه‌بان دیگری است که در لیست های انتخابی اسپانیا برای یورو است و ممکن است به یورو برده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3k8kx3