پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/18 13:01
کد خبر: 6303

اسکوچیچ باهوش است

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شاید خیلی‌ها بگویند اسکوچیچ به درد تیم ملی نمی‌خورد اما من در کنار او کار کرده‌ام، ایشان یکی از مربیان خوب خارجی است که وارد ایران شده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فارس: بهنام سراج که در جریان بازی با ذوب‌آهن از روی نیمکت اخراج شده بود و حق حضور در نشست خبری را نداشت در میکسدزون ورزشگاه در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا در مورد اخراجم باید بگویم در عمر ورزشی‌ام هیچگاه به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام. امروز نفهمیدم به خاطر خارج از منطقه فنی اخراج شدم یا به خاطر حرمتی که به داور قائل شدم به من کارت قرمز نشان داد. چون بی‌احترامی به داور نکردم به او گفتم شما که اخطار می‌دهید چقدر بازیکن باید با شما صحبت کند اصلاً بازیکن به شما چه کار دارد که با شما بخواهد صحبت کند همین، از خود داور هم سؤال کنید بی‌احترامی نکردم. فکر می‌کنم به سرپرست تیم ما هم یک کارت زرد داد.

 

وی در مورد اینکه در نیم‌فصل دوم نفت آبادان سه بازی و سه باخت داشته و اسکوچیچ هم از این تیم جدا شده است، عنوان کرد:اسکوچیچ در نیم‌فصل با باشگاه صحبت کرد و گفت مشکل خانوادگی دارد و می‌خواهد از نفت آبادان جدا شود این مسئله تأثیر منفی روی تیم ما داشت یکسری از بازیکنان او را دوست دارند الان هم او را دست داریم و از جدایی او ناراحت هستیم اما به هر حال این اتفاق در فوتبال رخ می‌دهد. باید به خودمان بیاییم آقای اسکوچیچ را فراموش کنیم به او تبریک می‌گوییم مسئولیت سنگینی برعهده دارد شاید خیلی‌ها بگویند اسکوچیچ به درد تیم ملی نمی‌خورد اما من در کنار او کار کرده‌ام. ایشان یکی از مربیان خوب خارجی است که وارد ایران شده شاید در سطح بالا و تیم‌های بالایی مربیگری نکرده است اما کیفیت مربیگری‌اش بسیار بالا است. بعداً متوجه خواهید شد که چه مربی باهوشی در تیم ملی حضور دارد.

 

سراج در مورد اینکه چرا نفت آبادان هیچ وقت مدعی قهرمانی نیست و به سقوط نکردن راضی است، گفت: این سؤال را باید مسئولان باشگاه پاسخ بدهند. سیاست‌گذاری کلان باشگاه را در ابتدای فصل مسئولان تعیین می‌کنید اینکه تیم را برای نیفتادن ببندیم، یا برای حضور در میانه جدول و یا قهرمانی یا حضور در آسیا؛ باشگاه باید در این مورد پاسخ بدهد با این حال ما هنوز هم امیدواریم. هیچ اتفاقی نیفتاده با نتایجی که رقم خورده می‌توانیم دوباره به جایگاه اصلی‌مان در جدول برگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/487gn3