جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/15 11:56
کد خبر: 6091

دراگان اسکوچیچ به صورت رسمی از صنعت نفت جدا شد + جزئیات و عکس

در فوتبال ایران روزی نیست که خبری درباره قطع همکاری یک مربی با تیمش نشنویم. امروز فقط در استان خوزستان دو مربی از سمت خود کنار رفتند.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ یکی دو ساعت بعد از اعلام اسم امیر خلیفه اصل به عنوان سرمربی جدید استقلال خوزستان به جای سهراب بختیاری زاده، دراگان اسکوچیچ، سرمربی نفت آبادان نیز در نهایت برای جدایی از این باشگاه با مدیران به توافق رسید.

این مربی اهل کرواسی که سابقه حضور موفق در تیم هایی مثل ملوان، خونه به خونه و فولاد را در فوتبال ایران داشته، بعد از درخشش نفت آبادان در نیم فصل او با نگاه اکثریت اهالی فوتبال عنوان بهترین مربی نیمه اول لیگ فوتبال ایران را به دست آورد اما در شرایطی که انتظار می رفت روزهای خوب نفت ادامه داشته باشد، مسائل و مشکلات ادامه داری که از ابتدای فصل آغاز شده بود، کارد را به استخوان او رساند تا وی در بین دو نیمه بازی با نفت مسجد سلیمان تصمیم به جدایی بگیرد. البته اسکوچیچ یک 90 دقیقه دیگر نیز با نفتی ها باقی ماند اما دقایقی پیش در نهایت توانست کار جدایی ا به سرانجام برساند.

22

او البته ابتدا به ساکن قصد جدایی از نفت را نداشت اما با رویکرد تازه وزارت نفت به تیم های زیرمجموعه، راهی برای او باقی نمی ماند به خصوص که نفت در نیم فصل نه تنها تقویت نشده، اردویی را پشت سر نگذاشته و پرداخت خاصی به بازیکنانش نداشته، بلکه دستیاران اسکوچیچ را روانه خانه کرده و با وضعیتی کج دار و مریز فصل را به پایان خواهد برد.

با جدایی دراگان، حالا هواداران نفت آبادان رویای تیمی که می توانست سهمیه آسیایی بگیرد را احتمالا فراموش خواهند کرد. مگر آنکه انتخاب جدید نفتی ها مربی ای باشد که بتواند با شتاب حداکثری نفت زیبای اسکوچیچ را به ریل بازگرداند.

باشگاه صنعت نفت که روزهای فوق العاده ای را با این مرد کروات تجربه کرده، پس از ناکامی در حفظ این مربی موفق، برای وی در مراحل بعدی کاری خود آرزوی موفقیت کرد. اسکو پس از این جدایی رسمی راهی تهران می شود و باید دید ایستگاه بعدی او چه تیمی خواهد بود. آیا این مربی باز هم در فوتبال ایران کار می کند یا تصمیم دیگری می گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vm9p4