پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/11 14:17
کد خبر: 5812

زمان معرفی سرمربی تیم ملی مشخص شد

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی تا اواسط هفته آینده انتخاب و معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ایسنا: حیدر بهاروند در مجمع عادی سالیانه هیات فوتبال لرستان اظهار کرد: باید برای رشد و توسعه فوتبال هر استان چه از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شاخص و آیتم‌های مدون تعریف شود.

 

وی با انتقاد از حاشیه‌پردازی برخی رسانه‌ها در انتخاب سرمربی تیم ملی بیان کرد: سرمربی تیم ملی را با تدبیر انتخاب خواهیم کرد تا فوتبال ملی ما آسیب نبیند. مربی تیم ملی را نمی‌توانیم با عجله و شتاب انتخاب کنیم.

 

بهاروند با بیان اینکه سرمربی آتی قطعاً تا پایان جام جهانی هدایت تیم ملی را به‌عهده خواهد داشت، تاکید کرد: سرمربی تیم ملی تا اواسط هفته آینده انتخاب و معرفی می‌شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینکه AFC چالش بزرگی برای تیم‌های باشگاهی ما با سیاسی‌کاری و اعمال فشار صورت داد، افزود: با رایزنی‌های فراوان و عزم ملی توانستیم میزبانی باشگاه‌های ایرانی را دوباره بگیریم و در روز گذشته شاهد شیطنت‌هایی بودیم که با ایمیل به AFC با صدور بیانیه مجدد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شاهد میزبانی ایرانی در لیگ باشگاه‌های آسیا خواهیم بود و با این رای اقتدار کشورمان و ملت ایران را در ایرانی امن به اثبات رساندیم.

وی در ادامه گفت: فوتبال این روزها با توجه به مقبولیت در سراسر جهان به یک صنعت درآمدزا تبدیل شده و برای توسعه و رشد فوتبال حضور بخش خصوصی قوی و برنامه‌ریزی مدون در همه حوزه‌های مدیریتی در فوتبال می‌تواند باعث پیشرفت هر استان شود.

بهاروند بیان کرد: هیات‌های فوتبال و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها با تعامل و برنامه‌ریزی متقابل می‌توانند در توسعه فوتبال هر استان سهم عمده‌ای داشته باشند.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه خوشبختانه این روزها حال فوتبال لرستان آفتابی است و این مرهون تعامل و همدلی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان است، اضافه کرد: امیدواریم با حمایت بخش خصوصی شاهد رشد بیشتر فوتبال لرستان باشیم‌.

وی گفت: لرستان از نظر مالی و حمایت بخش خصوصی و باشگاه‌داری از استان‌های کمتر برخوردار و ضعیف بوده ولی از نظر وجود استعدادهای ناب و تزریق بنزین سبز از استان‌های برخوردار کشور است و حضور دو بازیکن در ترکیب تیم ملی و بیش از ۷۵ بازیکن در لیگ برتر و دسته اول نشان از پویایی فوتبال لرستان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lpwr3