پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/30 06:39
کد خبر: 4923

میزبانی از تیم ملی فوتبال هم گرفته شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی عجیب، میزبانی تیم ملی فوتبال ایران برای مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را هم سلب کرد و مالزی و عمان میزبان احتمالی تیم ملی خواهند بود!

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از مهر: 20کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی عجیب، میزبانی تیم ملی فوتبال ایران برای مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را هم سلب کرد و مالزی و عمان میزبان احتمالی تیم ملی خواهند بود!

در حالی که با رای ابتدایی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه های ایران حق میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را ندارند، به نظر می رسد این رای درباره بازی های ملی هم صدق می کند و تیم ملی فوتبال کشورمان در خطر بزرگ از دست دادن میزبانی بازی های حساس پیش رو قرار دارد.

تیم ملی ایران فروردین و خرداد ۱۳۹۹ در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا، سه دیدار خانگی با هنگ کنگ، بحرین و عراق دارد که فقط با برد در این مسابقات می تواند صعود کند.

در حالی که سخنگوی فدراسیون فوتبال سلب میزبانی از بازی های تیم ملی را رد کرده بود، اما گمانه زنی ها و خبرها حاکی از این است که ایران کشور عمان و مالزی را برای میزبانی در این سه دیدار پیشنهاد می کند!

این خبری است که «نواف الاسیوی» خبرنگار عربستانی آنرا منتشر کرده است: «فدراسیون فوتبال ایران کشور مالزی یا عمان را به عنوان زمین بی طرف برای تیم ملی ایران در دیدارهای باقی مانده مرحله دوم انتخابی مقابل هنگ کنگ، بحرین و عراق انتخاب می کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zveb2