پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/04 10:51
کد خبر: 3447

استقلال و پرسپولیس تا 3ماه دیگر خصوصی می شوند!

در روزهایی که استقلال و پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کنند، بحث واگذاری این دو تیم بار دیگر مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛ معاون حقوقی پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش گفت: مقدمات واگذاری سرخابی ها تا پایان سال فراهم می شود. اوایل ماه آینده آخرین مجمع سال 98 استقلال و پرسپولیس را برگزار خواهیم کرد تا بعد به سمت قیمت گذاری برند برویم.

جمشید تقی زاده در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی به فارس گفت: ما 19 جلسه با خصوصی سازی و مسئولان اصل 44 برگزار کرده ایم. 3، 4 ماهی که مسئولیت واگذاری را برعهده گرفتم، صحبت وزیر این بود که امروز این دو باشگاه واگذار شوند، بهتر از فرداست. با توجه به مشکلات و شفافیت مالی که استقلال و پرسپولیس داشتند درفشی فر و مرغوبکار را در نخستین قدم به دو باشگاه دادیم. 

24

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا ساختمان های استقلال و پرسپولیس هم به آنها واگذار شده، گفت: در زمان دادکان این ساختمان‌ها خریداری شده که 50 درصد هزینه از سوی فدراسیون و 50 درصد از سوی باشگاه‌ها بوده و تلاش این است ساختمان ها هم به باشگاه‌ها منتقل شوند.

تقی زاده در مورد بدهی استقلال و پرسپولیس هم گفت: سازمان حسابرسی این موضوع را بررسی می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zxna4