پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/17 08:32
کد خبر: 2467

نمیگذارند که سرمربی تیم ملی شوم !

سرمربی سپاهان پیش از دیدار تیم های سپاهان و شهرخودرو در مشهد روبروی خبرنگاران قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه ؛ قلعه نویی در ابتدا در مورد دیدار فردای شاگردانش گفت: از مسیولان باشگاه شهرخودرو تشکر می کنم ۳ روز میزبان خوبی از ما بودند. خدا را شکر این مسائل هنوز در باشگاه ها وجود دارد.

وی درباره بیانیه باشگاه نساجی اینگونه گفت : آقای تابش حرف دل ما را زده و حرف بدی به زبان نیاورده  و قرار بر پیگیری شد چون احترام در ورزش مهم است.

سرمربی سپاهان درباره حریف فردا شهرخودرو هم گفت:خوشحالم که با تیمی بازی داریم که این تیم تفکر و نگرشش مثل سپاهان بازی زیباست. زمین هم این اجازه را خواهد داد و با توجه به شرایط جدول امیدواریم حساسیت ها تاثیر منفی نگذارد ما هر دو در شرایط خوب جدول هستیم البته این برای بعضی ها خوشایند نیست.تیم شهرخودرو دنبال مالکیت توپ است و اگر بتوانیم ارتباط خط هافبکشان را قطع کنیم به موفقیت می رسیم. در دیدار قبلی خیلی بدشانس بودیم و هنوز باورمان نمی شود چرا توپ هایمان گل نشد. البته شانس هم که آوردیم توپ آخر نساجی گل نشد.

 

قلعه نویی تاکید کرد: من از شرایط سپاهان خیلی راضی هستیم و عدالت فوتبال و مزدمان در خیلی دیدارها اتفاق نیافتاده اما اعتماد بنفس خوبی داریم.

او  درباره مصدومان تیمش اینگونه توضیح داد که: مصدوم انقدر زیاد است که توصیح ندیم... مصدومیت در فوتبال هست اما در زمین نساجی رباط عزت پورغاز پاره شد. چمن نقش جهان خوب است اما زیرساخت خوبی ندارد. نقی زاده حامد هست. حسینی رسیده.

سرمربی سپاهان درباره  انتخاب سرمربی برای تیم ملی توضیح داد: امیدوارم هرکسی را انتخاب می کنند به نفعمان شود. بازی عراق و بحرین که مساوی شد هدیه ای از طرف خداوند بود. من جز گزینه ها نیستم هرکسی هم بشود برایش دعا می کنیم من جمله اقای گل محمدی. دوستان ضدیت شدیدی با من دارند و من جز گزینه ها نیستم.

قلعه نویی درمورد عملکرد فدراسیون گفت: در مملکت ما برنامه محوری نیست. همین تصمیم بنزین و رفتارها را ببینید. هرکسی هم حرف می زند می گوید ما خبر نداشتیم. وقتی خراب است همه چیز خراب است. باید این کسانی که در جای خودشان هستند سلسله مراتب کاری را رعایت کنند. مدیر صنعتی باید در صنعت باشد مدیر نظامی باید... همین الان رسانه ملی را ببینید چه کسانی را دعوت می کند. با این رفتارها در تمام سطوح همه چیز به هم می اید و حرف هم که می زنیم هزارجور حرف می زنند. اگر فوتبال دست فوتبالی ها بود و مدیران کاربلد و برنامه محور بودند وضع این نبود. ابومسلم، راه آهن، پاس الان کجا هستند؟ قانون متکی به شخص بوده است و مدیر هر تصمیمی داشته اجرا کرده و تیم های اینچنینی بنابر مقتضیات از بین رفته اند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوالی که به بازی فصل پیش دو تیم و خاطراتش از آن بازی برمی گشت به داوری فغانی اشاره کرد و گفت: بازی فصل گذشته حساس تر از بازی فردا بود ولی تنها بازی ای بود که ما خوش شانس بودیم شاید با اختلاف چند گل می باختیم البته پنالتی اشتباه برای حریف گرفتند و برای ما نگرفتند.

56

او سپس  بحث به سمت گارشناسی صحنه های داوری در تلویزیون و موضوع ویدئو چک برد و گفت : درباره کارشناسان داوری باید بگویم کاش هرکسی می آید شهامت داشته باشد و از فضای مجازی نترسد. امام حسین می گوید اگر مسلمان نیستی آزاده باش. متاسفانه برخی از فضای مجازی می ترسند و انصاف و حقیقت را نادیده می گیرند. داوران ما امکانات داوران اروپایی را ندارند. آنها بارها به ویدیوچک مراجعه می کنند حتی در دیداری به حساسی تاتنهام سیتی. همه اشتباه می کنند ولی برای یک هند شلوغ کردند. دو تا بازی حساس قبل استقلال با پارس و سایپا اشتباهات وجود داشت و هجمه وارد کردن برای تیم های شهرستانی خوب نیست. نسل داوران در حال تغییر است و انشالا ویدئو چک به فوتبال ما هم بیاید تا این حرف و حدیث ها نباشد. دستمزد من مربی و بازیکنان را با داوران مقایسه کنید آنها اشتباه می کنند اما سلامتند. فعانی چرا به خارج رفت؟ چون اینجا امکاناتی برای داوران نیست ولی خب ما هپ با یک سوت ممکن است جامی را از دست بدهیم. امیدوارم به سمتی برویم که از فوتبال لذت ببریم هرچند هواداران حق دارند، باشگاه ها حق دارند. منچستر یونایتد پس از فرگوسون هیچ جامی نگرفته اما ورزشگاهشان پر است امیدوارم ما هم به همان سمت برویم.

55

او در پایان درباره عادل فردوسی پور و غیبتش در صداوسیما هم گفت:در رابطه با اقای فردوسی پور باید بگویم از او خیلی انتقاد کردم اما او سرمایه کشور است. عادل راهی که باید اول می رفت را رها کرد و وارد مسائل دیگر شد اما نباید این سرمایه ها را از دست بدهیم امیدوارم او زودتر برگردد و با نگرش ابتدای برنامه اش کارش را انجام دهد او کاربلد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vl7p3