سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/09 03:57
رضا میرزایی
کد خبر: 22007

خرید جدید باشگاه استقلال کیست؟

استقلال به زودی به شکل رسمی از رضا میرزایی رونمایی می‌کند.

رضا میرزایی که طی دو فصل اخیر فرصت کمی برای بازی در سپاهان پیدا کرده بود، در نهایت استقلالی شد. گفتنی است این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، ولی تصویری از مصاحبه تصویری رضا میرزایی با دوربین باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد  رضا میرزایی با آبی‌ها قرارداد بسته و به زودی این موضوع به صورت رسمی اعلام می‌شود.

رضا میرزایی (زاده ۲۶ فرودین ۱۳۷۵ در ایذه) بزرگ شده در محله لیمجیر اصفهان بازیکن فوتبال ایرانی است که در باشگاه فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر بازی می‌کند.

پیشنهاد باشگاه خارجی

رضا میرزایی بازیکن جوان سپاهان اصفهان با دعوت‌نامه‌ای از سوی باشگاه مالمو سوئد مواجه شد و حتی این باشگاه دعوت نامه میرزایی را برای باشگاه سپاهان ارسال کرد.

این در حالی بود که کرانچار برای فصل آینده روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده بود و با جدایی میرزایی مخالفت کرد.

از سوی دیگر میرزایی همچنان با سپاهان قرارداد دارد و با توجه به درخواست کرانچار و نیاز او به این بازیکن جوان، این بازیکن برای فصل آینده نیز در سپاهان ماند.

امید به افشین قطبی

رضا میرزایی، بازیکن تیم فولاد درباره شرایط این تیم با حضور افشین قطبی پیش از بازی مقابل تراکتورسازی گفت: با آمدن آقای قطبی همه متحول شده ایم. هرچند شناخت خیلی خوبی از بازیکنان نداشته، اما فیلم های بازی های قبلی ما را دیده و در تمرینات هم با دقت عملکرد بچه ها را زیر نظر دارد. نزدیک به دو هفته وقت داشته و داریم تا به بازی تراکتورسازی برسیم و آقای قطبی هم از این زمان برای سنجش بازیکنان استفاده می کنند. با آمدن ایشان اوضاع تیم خیلی بهتر شده و روحیه بچه ها بالا رفته است. امیدواریم که با همین شرایط خوب به دیدار تراکتور برویم و سه امتیاز شیرین از این بازی مهم به دست آوریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxoyp