دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/11 05:49
مهدی طارمی
کد خبر: 19592

فیلم لو رفته از صحنه عاشقانه و هدیه لاکچری مهدی طارمی به دختر خارجی | گریه بی امان دختر پورتو با سورپرایز مهدی طارمی

مهدی طارمی پس از درخشش مقابل ویزلا در لیگ برتر پرتغال پیراهن خود را تقدیم به یک هوادار دختر پورتو کرد

مهدی طارمی فرزند علیرضا متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر است. مهدی طارمی مهاجم ۱۹۰سانتی‌ متری است. مهدی طارمی توسط علی دایی از لیگ یک به پرسپولیس آمد. مهدی طارمی مجرد است.

مهدی طارمی پس از درخشش مقابل ویزلا در لیگ برتر پرتغال و دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند پیراهن خود را تقدیم به یک هوادار دختر پورتو کرد که موجب شد این تماشاگر نتواند احساسات خود را کنترل کند. در ادامه فیلم این صحنه زیبا را خواهید دید.

بیوگرافی مهدی طارمی:

مهدی طارمی فرزند علیرضا متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر است. مهاجم ۱۹۰سانتی‌ متری که توسط علی دایی از لیگ یک به پرسپولیس آمد و همان سال اول با درخشش در دربی و زدن پنالتی چیپ به النصر عربستان در آزادی و البته خوشحالی عجیب بعد از گلش به یک قهرمان محبوب نزد پرسپولیسی‌ها تبدیل شد. مهدی طارمی در دومین فصل حضور در پرسپولیس آقای گل و بهترین بازیکن لیگ شد. در دربی ۲ گل زد و در تیم ملی فیکس شد تا ناگهان توانست محبوب سرخ‌ها شود. او با رفتن به ترکیه و بازگشت عجیبش و البته چند حاشیه خیلی معروف، نشان داده از پتانسیل بالایی برای ماندگاری در خاطره‌ ها برخوردار است! مهدی طارمی مجرد و به شدت اهل رفیق بازی است و باند او با مسلمان و احمدزاده و کمال را خیلی ها دلیل مشکلات تیم می دانند. او با رضاییان هم بسیار صمیمی است.

مهدی طارمی

زندگی شخصی مهدی طارمی:

مهدی طارمی جوان‌ترین عضو خانواده خود است. برادر بزرگتر او محمد است که وی نیز بازیکن فوتبال است و درحال حاضر عضو تیم ایرانجوان بوشهر است

دوران باشگاهی مهدی طارمی:

مهدی طارمی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ و در حضور بیش از صد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمر رساندن چیپ از روی نقطهٔ پنالتی مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ زمینه‌ساز پیروزی ۱–۰ پرسپولیس شد.

مهدی طارمی سابقه گلزنی در دربی تهران را دارد؛ او در دربی هشتاد و دوم که با نتیجه ۴–۲ به سود پرسپولیس تمام شد، دوبار دروازه استقلال را باز کرد.

مهدی طارمی در فصل نقل و انتقالات ۹۵–۹۶ فوتبال ایران در حالی که با تیم پرسپولیس تهران به توافق رسیده بود به ناگهان با سفر به ترکیه با تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود نسبت به حضور در ترکیه منصرف شد و مجدداً به پرسپولیس تهران بازگشت.

مهدی طارمی در لیگ برتر ۹۵–۹۶ به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد. مهدی طارمی جایزه برترین بازیکن فصل ۹۵–۹۶ خود را به حرم امام رضا تقدیم کرد. طارمی به غیر از این جایزه، به عنوان برترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین مهاجم این رقابت‌ها نیز انتخاب شد.

مهدی طارمی پس از ماجرای ریزه اسپور ترکیه، دچار محرومیت چهار ماهه شد و باشگاه پرسپولیس نیز به همین خاطر مبلغی جریمه و از نقل و انتقالات محروم شد. یک برنامه تلویزیونی در سوم مهرماه سال ۹۶ اسناد عکس‌ها و مدارکی را مبنی بر گرفتن یک میلیارد و صدو پنجاه میلیون تومان پول از حسین هدایتی برای دادن به باشگاه ریزه اسپور توسط طارمی را رونمایی کرد، که او مبلغ مذکور را صرف خرید یک دستگاه خودرو پورشه کرده‌است.

مهدی طارمی

مهدی طارمی در تاریخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۶ عضو باشگاه الغرافه قطر شد.

 

بازی‌های ملی مهدی طارمی:

مهدی طارمی ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ برای اولین بار به تیم ملی ایران توسط کارلوس کی روش دعوت شد. طارمی در جشن بهترین‌های لیگ برتر چهاردهم (۹۳–۹۴) به عنوان بهترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد. او در این مراسم در چهار رشته از جمله بازیکن سال فوتبال ایران که قاسم حدادی فر موفق به دریافت آن شد، کاندیدای دریافت جایزه بود. مهدی طارمی همچنین در سال ۱۳۹۴ به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد. او نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۲۰۱۵ انجام داد.

او در سومین بازی ملی خود پایش به گلزنی باز شد و در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ دو بار برابر گوام گلزنی کرد.

طارمی در چهارمین بازی ملی خود نیز درخشان ظاهر شد و در جریان شکست سه بر صفر بر هند، با سماجت خود یک پاس گل موفق برای آندرانیک تیموریان ساخت و گل سوم را نیز به ثمر رساند.

مهدی طارمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود؛ او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران گل‌های ۳ امتیازی زد و به صورت کلی عملکرد مناسبی داشت.

بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران:

مهدی طارمی با ۵۵ گل، بهترین گلزن باشگاه پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران می‌باشد. پس از او جواد کاظمیان با ۳۰ گل قرار دارد.

مهدی طارمی

افتخارات مهدی طارمی:

فردی

پرسپولیس تهران

بهترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴–۱۳۹۳

آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

پدیده جوان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴ از نگاه کانون مربیان فوتبال ایران

بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

بهترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

بهترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

بازیکن سال فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

 

باشگاهی

پرسپولیس تهران

نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

قهرمان سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wom6x