یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/07 16:34
کد خبر: 1988

واکنش مالک شهرخودرو به جدایی گل‌محمدی

باشگاه شهرخودرو اعلام کرد سرمربی تیمش را به هیچ باشگاهی نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از خبرورزشی: محمدحسن انصاری‌فرد بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت اعلام کرد که در نیم فصل عملکرد سرمربی آرژانتینی تیمش را ارزیابی خواهد کرد. اظهارنظری که باعث شده اخباری درباره احتمال قطع همکاری پرسپولیس با گابریل کالدرون در نیم فصل منتشر شود. کار به جایی رسیده که از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی جانشینی کالدرون نام برده می‌شود. سرمربی موفق شهرخودرو که پیش از شروع لیگ هم مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت، اما مالک باشگاه شهرخودرو با جدایی او مخالفت کرد منتهی دیشب خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر آنکه انصاری‌فرد توانسته یحیی را راضی کند که نیم فصل از شهرخودرو جدا شود و به پرسپولیس بیایدو قرار است طی روز‌های آینده جلسه‌ای بین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مالک باشگاه شهرخودرو برگزار شود تا انصاری‌فرد اجازه جدایی یحیی را از حمیداوی بگیرد. خبری که واکنش مالک باشگاه شهرخودرو را در پی داشته.

فرهاد حمیداوی به پایگاه خبری فوتبالی می‌گوید:" یحیی را مثل برادرم دوست دارم و برای چندمین بار می‌گویم که شهرخودرو خانه اوست. او با کمترین امکانات در قیاس با سایر مدعیان قهرمانی، توانسته تیمش را به صدر جدول برساند و به هر باشگاهی که خواهان اوست، این جواب را می‌دهم که یحیی جای نمی‌رود، چون برای شهرخودرو زحمت کشیده و می‌خواهد نتیجه زحماتش برای این تیم را ببیند"

حمیداوی در پاسخ به این سوال که شایعه شده گل‌محمدی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی است، موضعی متفاوت می‌گیرد:" ماجرای تیم ملی فرق می‌کند و اگر فدراسیون فوتبال یحیی را بخواهد با آن‌ها همکاری خواهیم کرد، چون تیم ملی برای همه ایرانیان است و موفقیت آن باعث خوشحالی کل فوتبالدوستان ایرانی می‌شود"

از مالک باشگاه شهرخودرو درباره گلایه‌های گل‌محمدی بعد از بازی با پارس جنوبی پرسیدیم. حمیداوی می‌گوید:" یحیی از بعضی قول‌هایی که عملی نشده مثل مشکل زمین تمرین، ناراحت است. او گفته گویا در اطراف تیم افراد ناپاکی حضور دادند. من به صورت ویژه این موضوع را پیگیری کرده‌ام و به مدیرعامل باشگاه گفته‌ام این افراد را شناسایی و با آن‌ها برخورد کند تا سرمربی تیم ما بدون حاشیه به کارش ادامه دهد"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pbml2