شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/05 04:06
کد خبر: 1916

بختیار معمای طلسم نفت در آزادی

​بختیار رحمانی در هیچکدام از دو بازی قبلی تیم کنونی اش در ورزشگاه آزادی موفق به حضور در زمین نشد و امروز محتمل است که به عنوان بازیکن اصلی یا جانشین در زمین حاضر شود.

به گزارش خیبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: بختیار رحمانی که پس از جدایی از سپاهان راهی قطر و تیم الشمال شده بود، به ایران بازگشت و با صنعت نفت در لیگ حاضر شده است.

در بازی صنعت در هفته سوم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کارت این بازیکن صادر نشد تا او نتواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند، در دیدار قبل تیمش برابر استقلال نیز در ورزشگاه آزادی که با باخت ۵ گله تیمش همراه شد نیز او مورد استفاده دراگان اسکوچیچ برای حضور در زمین قرار نگرفت تا دومین بازی بدون او را صنعت نفت بازهم ببازد.

بختیار که سابقه گلزنی به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با پیراهن فولاد را دارد، این فرصت را خواهد داشت تا پس از مدت های طولانی در ورزشگاه آزادی این بار در جام حذفی قرار بگیرد و نشان دهد که هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد. دیدار دو تیم از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی شروع می شود و تیم برنده حریف مرحله بعد خود را از طریق قرعه کشی خواهد شناخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pbwl2