دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/18 11:44
کد خبر: 16677

عجایب تراکتور ادامه دارد | کمالوند استعفا داد

فراز کمالوند در واکنش به مشکلات پرتعداد تراکتور از سرمربیگری این تیم کناره گیری ‌کرد.

به گزارش رصد ورزشی: فراز کمالوند که حدود یکماه قبل هدایت تیم تراکتور تبریز را برعهده گرفته بود، در روزهای گذشته تمرینات را هم زیر نظر گرفت تا بازیکنان را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کند.

در این میان اما جدا شدن بیش از دوازده بازیکن فصل گذشته ،مسائل مالی و بدهی ها و مشکلات مربوط به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور که حتى کار را تا کناره گیرى از لیگ قهرمانان آسیا جلو برد ، سبب شد تا فراز کمالوند عطای ماندن در این تیم را به لقایش ببخشد.

 با جدا شدن کمالوند از تراکتور یک مشکل جدید هم به مشکلات فراوان تیم محبوب تبریزى ها اضافه خواهد شد.

البته برخى دلیل این کناره گیرى را جدایى احتمالى مالک باشگاه تراکتور می‌دانند که سابقه همکارى دیرینه اى با فراز کمالوند داشتند.

در ادامه روزهای عجیب‌ترین تیم لیگ برتر ایران، این بار نوبت به استعفای فراز کمالوند رسید تا دوره سرمربیگری او در تراکتور تنها ۴۰ روز به طول بیانجامد و خیلی زود عطای کار در تبریز را به لقایش ببخشد.

نکته جالب اینکه در روز استعفای فراز کمالوند، اکبر ایمانی در تمرین حضور یافت تا با ورود او به تبریز، کمالوند تصمیم به عدم حضور در ورزشگاه بنیان دیزل بگیرد. جالب تر اینکه نظمی مدیرعامل تراکتور که ایمانی شدیدترین صحبت‌ها را علیه او مطرح کرد هم در تمرین حضور داشت.

این در حالی است که تراکتور پنج روز دیگر در مهمترین بازی آسیایی اش به مصاف النصر خواهد رفت و حالا با استعفای کمالوند مشخص نیست چه کسی هدایت تیم در این بازی را برعهده خواهد داشت.

استعفای کمالوند قبول شد

باشگاه تراکتور اعلام کرد که با جدایی فراز کمالوند موافقت کرده است.

سرخپوشان تبریزی در بیانیه‌ای اعلام کردند که فراز کمالوند ظهر امروز از سمت سرمربیگری در تیم تراکتور استعفا کرده و «هیات مدیره باشگاه با قدردانی از زحمات ایشان در هفته‌های اخیر با این درخواست موافقت به عمل آورد.»

بنابراین عمر مربیگری کمالوند در تراکتور ۴۰ روز شد و او بدون انجام حتی یک بازی رسمی از جمع تی تی ها جدا شد. نکته جالب اینکه باشگاه تراکتور قراردادی دو ساله با کمالوند بسته بود و نظمی نیز در این باره گفت: «آقای کمالوند برای فصل‌های آینده یعنی 2 فصل با امکان تمدید برای فصل‌های دیگر سرمربی تراکتور خواهد بود. طبق صحبت‌هایی که داشتیم، یک‌فصل برای رسیدن به آن نتیجه مطلوب فرصت کافی نیست. وقتی بازیکن قرارداد می‌بندد دنبال نیم‌فصل و یک‌فصل نیستیم و تلاش می‌کنیم برای ثبات بخشیدن قراردادهای بلندمدت ببندیم. همان‌طور که تیم‌های بزرگ هم قراردادهای بلندمدت می‌بندند تا مربی و بازیکن خود را عضو موقت نداند و با خیالی آسوده‌تر کارش را ادامه دهند.»

نکته جالب اینکه او گفته بود ضعف تراکتور در فصل گذشته تغییرات متعدد در پست سرمربیگری بود اما حالا تیم مدیریتی و مالکیتی تراکتور موفق نشد حتی سرمربی اش را برای یک بازی هم حفظ کند.

باشگاه تراکتور در بیانیه‌اش اعلام کرده که سرمربی جدید تا پیش از بازی با النصر مشخص خواهد شد. باتوجه به اینکه تراکتور حداکثر روز یکشنبه باید راهی دوحه شود، سرمربی جدید باید تا ۴۸ ساعت بعدی معرفی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aymbe