پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/16 13:52
کد خبر: 15880

نتیجه بازی رئال مادرید مقابل استمفوردبریج

آبی پوشان عصر چهارشنبه با برتری 2-0 رئال مادرید در استمفوردبریج به لطف گلزنی های تیمو ورنر و میسون مونت ، جایگاه خود را در بزرگترین دیدار فوتبال باشگاهی تضمین کردند.
رئال مادرید | آبی پوشان عصر چهارشنبه با برتری 2-0 رئال مادرید در استمفوردبریج به لطف گلزنی های تیمو ورنر و میسون مونت ، جایگاه خود را در بزرگترین دیدار فوتبال باشگاهی تضمین کردند.در نیمه اول گل ورنر شاگردان توماس توخل را در حین بازی در صندلی رانندگی قرار داد که کاملاً مسلط و در عین حال فوق العاده هدر بودند.

 

مونت ، کی هاورتز و نگولو کانته همه از دست دادن موقعیت های آسان روی ضدحمله در نیمه دوم بودند. خوشبختانه برای چلسی ، رئال مادرید نتوانست از کمبود خونسردی میزبان در مقابل دروازه نهایت استفاده را ببرد ، و ادوارد مندی در یک شب کاملاً راحت بین تیرک ها لذت برد.
 
وقتی سنگالسی فراخوانده شد بسیار چشمگیر بود ، اما با انجام یک غواصی فوق العاده ، تلاش طولانی مدت کریم بنزما را در نیمه اول از بین برد. مونت کاملاً مطمئن بود که لوس بلانکوس با شلیک از فاصله نزدیک به خانه در دقیقه 85 برای به دست آوردن یک پیروزی شایسته ، از موقعیت های از دست رفته چلسی بهره نخواهد برد.
 
هدف کوه
کریستین پولیسیچ بازیکن انگلیسی فرم را در محوطه جریمه پیدا کرد و این بار نمی توانست این بازیکن را از دست بدهد ، این گل باعث ایجاد جشن های وحشیانه ای در بین بازیکنان چلسی و گلزنی شد. در کل ، این یک عملکرد برتر دیگر توسط توکل بود ، آخرین یادآوری اینکه آنها فصل آینده قهرمانی در لیگ برتر را به چالش می کشند.
 
کانته برای دومین هفته متوالی مقابل رئال مادرید بهترین بازیکن پارک بود و یک بار دیگر ثابت کرد که وی یکی از بزرگترین هافبک های تاریخ است. لوکا مودریچ ، تونی کروس و کاسمیرو نتوانستند در استمفوردبریج بر روی فرانسوی دستکش بگذارند ، و کانته کیفیت غیر قابل انکار خود را به جلو نشان داد.
 
 
 
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekmq9