دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/02 14:06
برسی یک شایعه/
کد خبر: 15201

عکسی دونفره از عادل فردوسی پور و همسرش! + تصاویر و بیوگرافی

سالها پیش عکسی از فردوسی پور و خانمی در فضای مجازی انتشار پیدا کرد و شایعاتی مبنی بر اینکه این خانم همسر فردوسی پور است منتشر شد. در ادامه این تصویر را مشاهده می نمایید.

عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال و مجری برنامه های فوتبالی و استاد دانشگاه و مترجم و روزنامه نگار در 10 مهر 1353 به گفته خودش در یزد بدنیا آمده اما محل تولد عادل فردوسی پور را تهران نیز اعلام کردند.اصالتش به شهر رفسنجان در کرمان برمیگردد و عادل فردوسی پور یک خواهر و برادر دارد.در رشته تحصیلی مهندسی صنایع درس خوانده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد این رشته می باشد.

 

 


عکس زیر همسر عادل فردوسی پور نیست

1551283647_برنامه-عصر-جدید

 

فعالیت روزنامه نگاری

فردوسی پور فعالیت خودرا از روزنامه نگاری شروع کرده ودر سال 72 بعنوان روزنامه نگار در روزنامه ابرار ورزشی دربخش ترجمه صفحه فوتبال خارجی مشغول می‌شود.

 

علیرضا+حقیقی

نحوه ورود به صدا و سیما و گزارشگری

ایشان درسال 73 در آزمون صدا و سیما شرکت کرد و بعد از چند دوره آزمون در نهایت پذیرفته شد ودر بخش ورزشی مشغول شد.در ادامه مجله شبونه بیشتر درباره این هنرمند صحبت می‌کنیم.

 

13960706001116_test_photoi

 

عکس کودکی عادل فردوسی پور

ابتدا برنامه های آرشیو را گزارش میکرد و اما با گذر زمان بازی های زنده رابه خوبی گزارش کرد و همین پله صعود و پیشرفتش در برنامه ها و گزارش های فوتبالی شد‌.مهارت وی به انگلیسی باعث شد تا بازی خارجی و نام های بازیکنان خارجی را روانتر و بهتر از گزارشگران دیگر ادا کند.

 

عکسهای همسر عادل فردوسی‌ پور

مجری سیما برنامه نود رابه تهیه کنندگی خودش با هدف چالش و نقد و بررسی فوتبال ایران تولید کرد که یکی از جنجالی ترین برنامه های فوتبالی سیما می باشد.

 

5188013

 

ترجمه کتاب

همسر عادل فردوسی‌ پور سابقه ترجمه زبان انگلیسی دارد و نخستین کتاب ترجمه شده توسط وی به نام کتاب فوتبال در برابر دشمن، که موضوع فوتبالی-سیاسی دارد می باشد.کتاب جامع فوتبال نام دارد که دانشنامه‌ای 4۰۰ صفحه‌ ای و تمام‌ رنگی درمورد فوتبال است.ترجمه سوم وی کتابی هنر شفاف اندیشیدن که درباره روش های مدیریت است.

 

245776813-talab-org

 

محبوبیت مجری و گزارشگر فوتبال

فردوسی پور در میان مجریان و گزارشگران ورزشی مخصوصا فوتبال از محبوبیت بیشتری برخوردار است و یکی از محبوب‌ترین چهره‌های اجتماعی به‌شمار می رود.وی از بهترین مجریان منتخب از نگاه مردم است.

 

ماجرای درگیری با علی کریمی

وی بدلیل اقدام علی کریمی در کنفرانس خبری بعد ار بازی سپیدرود میکروفن برنامه نود را پرتاب کرد که همین موضوع باعث دلخوری فردوسی پور شده و گفته است که اگر به خودم توهین می‌کرد می بخشیدم اما به سی میلیون بیننده نود توهین کرده است.

 

unnamed

 

همسر عادل فردوسی‌ پور کیست؟

فردوسی ازدواج کرده و متاهل می‌باشد اما تا کنون عکسی از همسرش منتشر نشده و خبری از هویت و عکس همسر عادل فردوسی‌ پور در جایی منتشر نشده است.قبلا شایعه ای مبنی بر ازدواجش با مرجان محتشم منتشر شد که تکذیب شد و گویا همسرش شمالی می‌باشد و خبر نا موثقی از جدایی با همسرش نیز وجوددارد.

 

محمد-رضا-گلزار_Rouzegar-28

 

مجری برنامه قرار است در آخرین مهمان برنامه پر مخاطب دورهمی شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری باشد که که در تاریخ 17 فرذوردین ماه 97 پخش میشود.مهمان ویژه برنامه دورهمی و مهران مدیری مجری جنجالی و برنامه جنجالی تر نود است که برای وداع با مخاطبان انتخاب شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36eb99