دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/02 12:00
کد خبر: 15198

فوری/ علی انصاریان کرونا گرفت + عکس

دقایقی پیش علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است و وضعیت مناسبی ندارد. در ادامه بیوگرافی این بازیکن سابق پرسپولیس را مشاهده می کنید.

پس از اینکه مهرداد میناوند، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده و وضعیت چندان جالبی ندارد، علی انصاریان دیگر پیشکسوت پرسپولیس که میهمان ویژه برنامه دربی اپلیکیشن پرسپولیس در روز دربی و با اجرای میناوند بود هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان واقع در شمال غرب تهران بستری شده است. 

ظاهرا وضعیت علی انصاریان هم چندان جالب نیست و ریه های او درگیر این بیماری شده است

 

 

بیوگرافی علی انصاریان 

 

علی انصاریان از فوتبال شروع کرد و بعد از کنار گذاشتن فوتبال وارد دنیای هنر شد و بازیگری و مجری گری را شروع کرد.

علی انصاریان بخاطر انتقاد های تندش در برنامه ها بسیار حاشیه ساز شده است.

مجله تالاب : علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیکن پیشین و بازیگر فعلی است. وی هر سه حرفه پرطرفداران در ایران رو تجربه کرده، بتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و هم اکنون وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شده است و سابقه بازی در پرسپولیس و سپس در استقلال را هم دارد !

 

بیوگرافی کامل علی انصاریان + عکس های علی انصاریان و همسرش

 

مادر از نگاه علی انصاریان ؟

مادر شریف‌ترین و پاک‌ترین موجود است. به نظر من اگر خدا می‌خواست قدرت خود را به ما نشان دهد، با آفریدن مادر این کار را انجام داده است. تمام خوبی‌های خدا در مادر خلاصه شده است.

 

چرا تاکنون ازدواج نکردید و همسر ایده‌آل از نگاه شما چه کسی است؟

تنها ملاک من انسان بودن است. پول، ثروت، شهرت و… هیچکدام برایم اهمیتی ندارد. تنها انسان بودن برایم اهمیت دارد؛ اینکه همسر من قرار است در آینده مادر فرزندان من هم باشد، مهم است که چطور آدمی باشد. هنوز به آن انتخاب نرسیده‌ام.

 

بیوگرافی کامل علی انصاریان + عکس های علی انصاریان و همسرش

 

فکر می‌کنید اگر ازدواج کنید از مادرتان دور می‌شوید؟

اصلا چنین چیزی امکان ندارد. شرط من برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرم که مادرم طبقه بالای همان خانه زندگی کند که همیشه بالای سرم باشد. حضور مادرم در زندگی من همیشگی است. مادرم شرایط سختی را گذرانده. چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت شدند و واقعا مادرم شرایط بدی را تحمل کرد.

علی انصاریان پرحاشیه و جنجالی

انصاریان در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت، او با چندین سال بازی در پرسپولیس در تصمیمی عجیب به تیم استقلال تهران پیوست بهمین دلیل توسط دو تیم همیشه مورد انتقاد شدید هواداران بود، درسال 90 آهنگی مشترکی رو بعنوان خواننده تولید کرد

علی انصاریان پسری مطیع

خانواده او یک خانواده کم‌جمعیت است و اتحاد و صمیمیت خاصی در بین انها وجوددارد؛ طوری که دیگر دراین خانواده ستاره‌ای به نام علی انصاریان وجود ندارد، بلکه او پسری فرمانبردار و آرام برای مادرش و برادری دلسوز و مهربان برای خواهر و برادرش است

 

بیوگرافی کامل علی انصاریان + عکس های علی انصاریان و همسرش

 

علی انصاریان مجرد است !

علی انصاریان 38 ساله تا به هم اکنون ازدواج نکرده و مجرد است او در پاسخ به سوالی در مورد ازدواج نکردنش و معیارش برای همسر خوب گفت :

تنها ملاک من انسان بودن است. پول، ثروت، شهرت و. . . هیچکدام برایم اهمیتی ندارد. تنها انسان بودن برایم اهمیت دارد؛ اینکه همسر من قرار است در آینده مادر فرزندان من هم باشد، مهم است که چطور آدمی باشد. هنوز به آن انتخاب نرسیده‌ ا

او در مورد خودش می‌گوید :ساده، خودمانی ولی همیشه در لاک خودش است و کاری به کار کسی ندارد؛ مگر اینکه به کارش کار داشته باشند خیلی وقت‌ ها می بینم و میبخشم ولی تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم.علی انصاریان کسی است که لطف خدا شامل حالش بوده و از صدقه سر مادر و پدرش به جایی رسیده است خدا را شکر که هیچ‌ وقت دستم جلوی کسی دراز نبوده است

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qdag