پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/23 01:07
کد خبر: 13930

عزت اللهی و تولدی دوباره با پیراهن تیم ملی

هافبک دفاعی تیم وایله دانمارک با عملکرد خوبش یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران برابر بوسنی بود.

سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی ایران که در اواسط نیمه دوم برابر بوسنی به میدان آمد با یک حرکت فردی استثایی و یک پاس گل زیبا به مهدی قائدی زمینه ساز  شلیک مهارنشدنی مهاجم تیم ملی بود. عزت اللهی با این حرکت تماشایی و بازی خوبی که مقابل بوسنی انجام داد، ثابت کرد که همچنان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 

به نظر می‌رسد هافبک ایرانی، همه مصدومیت‌ها و بدشانسی‌های قبلی را به فراموشی سپرده و حالا در اوج آمادگی که در این فصل لیگ دانمارک به آن رسیده می تواند با همان کیفیت همیشگی برای تیم ملی به میدان برود.

این هافبک دفاعی سال‌های زیادی در عضویت تیم ملی بوده و حتی به عنوان یک بازیکن ثابت به جام جهانی رفته است.

عزت اللهی که مارک ویلموتس، او را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد، دراگان اسکوچیچ هم در بازی برابر ازبکستان اسم او را در فهرست نفرات اردوی اول قرار نداد تا این بازیکن همه تمرکزش را برای رقابت‌های لیگ دانمارک حفظ کند و شروعی درخشان و کاملا ایده‌آل در تیم جدیدش داشته باشد. او انگار در این سطح، دوباره متولد شده و این بار قصد دارد در چنین رده‌ای نیز به همه خواسته‌های مهمش برسد.

سعید حالا با کیفیتی که مقابل بوسنی از خودش نشان داده، دوباره در قامت یک ستاره ظاهر شده است. او با این روند می‌تواند از دوباره هافبک دفاعی ثابت تیم ملی باشد. او هنوز تنها 24 سال دارد و فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در انتظارش خواهد بود. حضور به موقع در فوتبال اروپا، درست همان اتفاقی بود که حتی لغزش‌های این سال‌های اخیر عزت‌اللهی را نیز بی‌اثر کرد.

باید منتظر ماند و دید که آیا سعید عزت اللهی می تواند با درخشش در لیگ دانمارک جایگاه ثابت خود در تیم ملی و در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش را پس بگیرد یا نه.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4by7x9