دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/20 15:59
کد خبر: 13869

احتمال بازگشت علیرضا فغانی به لیست داوران بین المللی ایران

​طبق گفته‌ها، زمان ارسال نامه داوران بین المللی ایران به فیفا به پایان رسیده است، اما احتمال دارد نام علیرضا فغانی به فهرست داوران بین المللی ایران بازگردد.

پس از حذف نام علیرضا فغانی، داور سرشناس فوتبال کشورمان از فهرست داوران بین المللی ایران، حواشی زیادی به وجود آمد و پس از آن حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال، کمیته داوران را مامور کرد به قید فوریت، دستورالعمل و آیین نامه‌های مرتبط با معرفی علیرضا فغانی را در فهرست داوران بین المللی فوتبال کشورمان از طریق فیفا مجددا بررسی کند.

علیرضا فغانی که پس از خروج از ایران، در لیگ فوتبال استرالیا قضاوت می‌کند؛ شب گذشته در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرد طبق استعلامی که به صورت تلفنی از فیفا گرفته شده، درج نام او در لیست بین المللی داوران ایران، بلامانع است.

باید منتظر ماند و دید با توجه به پایان فرصت فیفا، در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا داور بین المللی ایران، که یکی از گزینه‌های اصلی قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم است، در لیست داوران ایران قرار خواهد گرفت یا خیر؟

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که این کار صورت گرفته تا علیرضا فغانی حذف شود؛ که علی خسروی، کارشناس داوری نیز به نوعی این موضوع را تایید کرده است.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xq7qz