پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/10 07:09
کد خبر: 13552

ماجرای جدایی زکی پور از استقلال چیست ؟ + جزئیات

بحث و جدل زکی پور با محمود فکری کار دست این بازیکن داد تا سرمربی آبی ها پس از 4 سال، مدافع چپ آبی ها را از تیمش کنار بگذارد.

در جریان دیدار دوستانه روز گذشته استقلال و چوکا تالش اتفاقاتی رخ داد که باعث شد تا محمود فکری سرمربی آبی پوشان، امروز با ارسال نامه ای به باشگاه، اعلام کند که میلاد زکی پور دیگر جایی در تفکرات او ندارد و این بازیکن مختار است تیم بعدیش را انتخاب کند.

آنطور که شاهدان عینی در بازی روز گذشته نقل کرده اند، گویا وقتی ابتدا عارف غلامی در سمت چپ زمین بازی کرد و سپس با آسیب دیدگی داریوش شجاعیان، بازهم به جای او متین کریم زاده به میدان رفت، میلاد زکی پور از اینکه در تفکرات سرمربی استقلال جایی ندارد، شاکی شد و رفتاری نشان داد که مورد پسند کادر فنی نبود. محمود فکری وقتی متوجه رفتار زکی پور شد، از او خواست به جای نشستن کنار زمین، دور زمین بدود.

البته استقلال دیروز شیوه بازی اش را از 352 به 442 تغییر داده بود و با این نفرات به میدان رفت: رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری. هم چنین عارف غلامی در نقش مدافع چپ برای استقلال بازی کرد.

اتفاقاتی که روز گذشته در دیدار دوستانه مقابل چوکا رخ داد، شائبه های جدایی زکی پور از استقلال را تقویت بخشید و با توجه به عدم حضور این بازیکن در تمرین امروز آبی پوشان، به اختلافات این بازیکن با سرمربی تیم دامن زد و خبرهایی از جدایی زکی پور مخابره شد تا اینکه باشگاه استقلال به صورت رسمی از جدایی این بازیکن خبر داد.

استقلال در پست زکی پور، دو بازیکن به نام های محمد نادری و متین کریم زاده را خریداری کرده و میلیچ هم در آستانه بازگشت به اردوی تیم آبی است. از سویی محمود فکری در تیم هایی که پیش تر در آن حضور داشته نشان داده مربی است که به نظم و انضباط اهمیت ویژه ای می دهد. شاید جدایی از استقلال یکی از خواست های مدافع چپ تیم آبی هم باشد به این خاطر که میلاد در حضور میلیچ کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا می کند و حالا به جمع رقبای او محمد نادری هم اضافه شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39yxe4