جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/21 15:23
کد خبر: 13003

مدیریت توان برآورده کردن توقعات شجاع را ندارد

مدافع گلزن تیم فوتبال پرسپولیس که با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد در صورت عدم تحقق خواسته هایش از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا خواهد شد.

 

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل زاده مدافع میانی قرمزها که از ابتدای روزهای نقل و انتقالات با حضور در باشگاه پرسپولیس نسبت به مبلغ قراردادش شاکی بود و خواستار افزایش مبلغ قراردادش شده بود، با توجه به اینکه این موضوع تا کنون عملیاتی نشده است، از طریق وکیلش و قبل از سفر به ازبکستان همراه با تیم ملی، کارهای اداری مربوط به فسخ قراردادش با پرسپولیس را انجام داده است و گفته می شود تنها یک امضاء تا جدایی از پرسپولیس فاصله دارد.

شجاع پس از درخشش با پیراهن پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی برای این تیم مورد توجه باشگاه های قطری قرار گرفته است. گفته می شود باشگاه الریان قطر مشتری پروپا قرص خلیل زاده است و به مدافع پرسپولیس پیشنهاد 1/8 میلیون دلاری داده است.

شجاع که از پیشنهاد باشگاه قطری خیالش راحت بود در فرودگاه دوحه و قبل از پرواز به تهران با انتشار یک ویدئو از رسول پناه انتقاد کرد و شمشیر را از رو برای او بست. در این ویدئو شجاع اعلام کرد که چند بار به رسول پناه پیام داده است اما او پیام را دیده و پاسخی به درخواست شجاع نداده است. مدافع قرمزها با انتقاد از وضعیت مالی موجود در باشگاه اعلام کرد که مدیران پرسپولیس و در راس آن مهدی رسول پناه به تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان این تیم عمل نکرده اند.

شجاع خلیل زاده که محبوبیت خاصی بین هواداران پرسپولیس دارد و البته مدافع قرمزها هم قبلا تعصب خود را به این تیم و هوادارانش ثابت کرده است با صحبت هایی که قبل از حضور این تیم در تهران به همراه سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا انجام دادند عملا کام طرفداران پرسپولیس را بعد از  حضور در فینال آسیا تلخ کرد.

هر چند کریم باقری در گفت و گو با برنامه ای که از طریق لایو اینستاگرام خودش پخش می شود اعلام کرده بود بعد از بازگشت شجاع از بازی های تیم ملی به همراه او به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت و مشکلش را حل می کند اما گویا طاقت این مدافع سر آمده است و برای اینکه پیشنهاد 1/8 میلیون دلاری الریان از دست نرود باشگاه را با درخواست فسخ قراردادش مقابل هواداران قرار داده است .

گفته می شود شجاع خلیل زاده با استفاده از بند عدم دریافت 2 ماه حق و حقوش از باشگاه پرسپولیس و بعد از اینکه به باشگاه نامه زده بابت عدم تسویه حساب قرارداد فصل گذشته اقدام به این کار کرده است و با توجه به اینکه بند فسخ در قراردادش دارد بعد از فسخ قرارداد مشکلی برای جدایی از پرسپولیس نخواهد داشت.

مهدی رسول پناه روز گذشته و بعد از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد رفتار شجاع حرفه ای نیست و نباید یک بازیکن با مفاد قراردادش برای باشگاه خط و نشان بکشد. رسول پناه همچنین اضافه کرد این بازیکن است که باید تابع باشگاه و تصمیمات آن باشد، در حال حاضر با توجه به اینکه باشگاه به دلیل مطالبات برانکو در خطر محرومیت و کسر امتیاز قرار دارد، اولویت را بر اساس درخواست یحیی گل محمدی بر تسویه مطالبات برانکو گذاشته ایم و بعد از آن با فراغ بال بیشتری امورات باشگاه را بررسی و مدیریت خواهیم کرد. مساله شجاع خلیل زاده و درخواست او برای افزایش رقم قراردادش با هیاهوی رسانه ای حل نمی شود و باید در هیات مدیره مطرح و برای آن مصوبه انجام شود.

شجاع خلیل زاده در حال حاضر قراردادی به ارزش 2 میلیارد تومان با پرسپولیس دارد که اگر آپشن هایش هم اضافه شود این مبلغ به حدود 3 میلیارد تومان خواهد رسید. در حال حاضر مدافع قرمزها درخواست افزایش مبلغ قراردادش را دارد و باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به حاشیه های این روزهای مدافعش چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ خواهد کرد. حال باید منتظر ماند و دید آیا مدافع گلزن پرسپولیس قید حضور در فینال آسیا را به خاطر پیشنهاد 50 میلیاردی الریان قطر خواهد زد یا در کنار شاگردان یحیی گل محمدی برای قهرمانی در آسیا تلاش خواهد کرد.

 

 

 

مبنع: فوتبالی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48gzk3