پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/03 03:35
کد خبر: 10900

55 ثانیه عجیب و غریب در جنگ کارخانه‌ها

دبل سیو مرادیان، برگشت کرنر ذوبی‌ها، حرکت شیمبا و استارت انفجاری حردانی در نهایت باعث شد تا فولاد به دومین گل برسد، همه این اتفاق‌ها کمتر از یک دقیقه بود.

به گزارش رصد ورزشی : تیم فولادخوزستان روزگذشته در گرمای توام با شرجی اهواز موفق شد تا در نهایت برابر ذوب‌آهن به پیروزی برسد و امید اصلی کسب سهمیه آسیایی بشود. نکته جالب در دیدار اما 54 ثانیه‌ای است که منجر به پیروزی فولاد می‌شود.

 

 

صابر حردانی پس ازگلزنی به سمت سکونشینان فولاد رفت و گلش را به ایوب والی تقدیم کرد تا اینگونه کاپیتان مصدوم تیمش را به وجد بیاورد.

 


در زمان 88:02 از بازی ضربه آزاد زیبای مهدی مهدی‌پور هافبک ذوبی‌ها به سمت دروازه فولاد زده می‌شود  و احسان مرادیان با کمک نوک انگشتانش توپ را از زیر طاق بیرون می‌آورد و به تیرک می‌خورد ، در ادامه مهاجم خارجی ذوبی‌ها در حالت تک به تک قرار می‌گیرد که این‌بار هم مرادیان با خروج و دستان بازش مانع از فروپاشی دروازه شد، در ادامه نیز وحید حیدریه توپ را به کرنر فرستاد.

 

کرنر تیم میهمان اما توسط مدافعین فولاد برگشت داده شد تا توپ به شیمبا برسد، مهاجم برزیلی فولاد با استارت و حمل توپ خود، صابر حردانی را پس از استارت انفجاری‌اش دید و پاس وی به این وینگر رامهرمزی رسید تا حردانی بالاخره بدشانسی‌ها را تمام کند و در تایم 88:57 توپ از خط دروازه مهدی خلیل عبور کند و سه امتیاز را مال خود کند.

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45lbd2