پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/31 11:55
کد خبر: 10814

حقیقی به دنبال بازگشت به تیم ملی

دروازه‌بان نساجی مازندران طی هفته‌های اخیر با نمایش موفقی که به جا گذاشته، از امیدواری بالایی برای بازگشت به اردوی تیم ملی برخوردار شده است.

به گزارش رصد ورزشی :  علیرضا حقیقی که در بازگشت دوباره به لیگ برتر ایران، با پیراهن تیم نساجی مسابقات را دنبال کرده و طی این هفته‌ها توانسته طی ۱۵ بازی هشت کلین شیت به جا بگذارد و نقش پررنگی در فرار تیمش از منطقه سقوط ایفا کند، اکنون هدف دوم خود برای بازگشت به تیم ملی را دنبال می‌کند.

شماره ۸۸ نساجی که در دوره حضور محمود فکری به عنوان سرمربی این تیم عملکرد بهتری از خود به جا گذاشته، روز گذشته پذیرای دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی بود. سرمربی کروات تیم ملی که مهیای دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی می‌شود با نظارت کامل روی دیدارهای لیگ برتر و تمرینات تیم‌ها به دنبال موفقیت در این رقابت‌هاست و حقیقی نیز امیدوار است بعد از مدت‌ها بار دیگر شانس بازگشت به تیم ملی و رقابت با دیگر مدعیان پست شماره یک را از آن خود کند.

حقیقی این هفته بهمراه تیمش در دیداری سخت برابر استقلال قرار خواهد گرفت و مطمئنا عملکرد مثبت او در دیدار با آبی‌ها می‌تواند سهم زیادی در شانس دوباره‌اش برای بازگشت به تیم ملی داشته باشد.

 

 

منبع : خبر ورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3noog4