شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/29 05:32
کد خبر: 10730

علی کریمی از ایران رفت؟ + عکس و بیوگرافی

علی کریمی با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش مجدداً شایعه مهاجرتش را بر سر زبان‌ها انداخت

علی کریمی کریمی در این پست نوشت: گاهى نباش، خودت را بردار و برو و کمى دورتر از این قافله بایست. علی کریمی کریمی چندی پیش هم عکسی در فرودگاه منتشر کرده بود که باعث شد شایعه ترک ایران و اقامتش در کانادا در رسانه‌ها منتشر شود. البته اینبار اینگونه به نظر می‌رسد که علی کریمی برای حضور در کنار خانواده‌اش برای مدتی به کانادا سفر کرده و مهاجرتی در کار نیست.

 

BO9I6242

 

 

منبع: خبرورزشی

 

 

چکیده ای از بیوگرافی علی کریمی:

نام کامل : محمدعلی کریمی پاشاکی

زادروز : ۱۷ آبان ۱۳۵۷ (۳۹ سال)

زادگاه : کرج، استان تهران، ایران

قد : ۱٫۷۹ متر (۵ فوت ۱۰ اینچ)

پست : هافبک هجومی / مهاجم

 

 

پدر فوتبالی و کودکی

پدرش ولی‌ الله کریمی، در جوانی در استان گیلان بازیکن  فوتبال  بود.

مادرش می گوید : علی پر جنب و جوش و سرشار از انرژی ، فکر و ذکرش فوتبال بود. در دوران کودکی و نوجوانی تا دلتان بخواهد شیشه همسایه ها و خانه مان را شکسته است.

خلاصه همه اهل محل از دست  فوتبال  و علی و دوستانش آسایش نداشتند.

 

 

بیوگرافی علی کریمی و همسرش سحر داوری

 

 

فوتبالی مبتدی

علی کریمی  فوتبال خود را از سال 1369 در سن 12 سالگی با تیم نوجوانان  باشگاه فوتبال  نفت تهران آغاز کرد، جایی که برادر بزرگ‌ترش فرشید، یک سال پیش از ورود او در آن بازی می‌ کرد.

 

 

سربازی در فتح

کریمی بعد از چند تغییر باشگاه به فتح تهران منتقل شد، جایی که ابتدا در رده جوانان بازی می‌کرد و در سال موفق شد ۱۳۷۵ به تیم بزرگسالان راه یابد  علی کریمی  مجموعاً ۲ فصل برای فتح تا سال 77 به میدان رفت که خدمت سربازی او محسوب شد

 

قرار داد با استقلال تهران

با درخشش کریمی در تیم فتح،  استقلال  و  پرسپولیس  پیشنهاد جذب او را دادند علی کریمی در تاریخ 1376/11/20 با باشگاه ورزشی استقلال قرارداد داخلی امضا کرد.

در این تفاهم نامه قرار بود کریمی با پیش پرداخت 5 میلیون تومان از ابتدای فصل 77 به عضویت استقلال تهران در بیاید؛ بعد از این تفاهم تیم های فتح و استقلال بازی داشتند اما  هواداران استقلال  که از قرارداد او خبر نداشتند، برخورد مناسبی با کریمی انجام ندادند تا این قرارداد خیلی زود لغو شود.

 

 

بیوگرافی علی کریمی و همسرش سحر داوری

 

 

از پرسپولیس تا تیم ملی

علی کریمی در خرداد ۱۳۷۷، در زمان مربی‌ گری ایویکا مت‌کوویچ به پرسپولیس پیوست اولین بار؛ در ۲۲ شهریور ۱۳۷۷ در مقابل پلی‌ اکریل اصفهان در  جام آزادگان  برای پرسپولیس به میدان رفت.

کریمی اولین گل خود را برای پرسپولیس را در مقابل سایپا در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۷۷ به ثمر رساند و یک روز بعد از سوی  منصور پورحیدری  به  تیم ملی فوتبال ایران  دعوت شد.

 

 

ازدواج

علی کریمی در سال 1378 در 21 سالگی با سحر داوری ازدواج کرد همسرش اصالتا تورک زبان است این زوج صاحب یک دختر بنام  هیما  و دو پسر بنام های  هاوش  و  هیرسا  هستند.

مادر علی کریمی :  همسر علی، خانم خوب و مهربانی است و از او خیلی راضی ام خدا را شکر عروس خوب و مهربانی نصیب ما شده است.

 

 

بیوگرافی علی کریمی و همسرش سحر داوری

 

از امارات تا آلمان

کریمی در سال 1380 به الاهلی امارات پیوست و همان سال بعنوان بهترین بازیگن لیگ امارات انتخاب شد و در 4 سال حضور خود در این تیم با 69 بازی 45 گل به ثمر رساند.

درخشش علی کریمی باعث شد  بایرن مونیخ  دنبال جذب وی باشد در نهایت این انتقال در سال 84 در زمان سرمربیگری فیلیکس ماگات صورت گرفت این حضور چندان برای کریمی موفق آمیز نبود.

او در دو سال حضور خود چندین بار مصدوم شد که باعث شد بیشتر بازی ها نیمکت نشین باشد او در 44 بازی تنها 4 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل نیز داد.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4b8ke4