جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/17 04:55
کد خبر: 10292

احتمال تعطیلی بازی‌ها قوت گرفت

لیگ برتر درست یک هفته بعد از شروع دوباره، وارد چالش‌های پیچیده‌‎ای، چون ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان به کرونا شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: با توجه به شرایط جدید و افزایش شیوع کرونا در ایران و با توجه به اینکه وضعیت پایتخت هم خطرناک‌تر از چند هفته قبل شده است، احتمال تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر بعد از بازی‌های هفته آینده قوت گرفت.

هنوز جواب تست جدید بازیکنان استقلال و فولاد به دست مسئولان تصمیم‌گیرنده در سازمان لیگ نرسیده، اما بعد از پاسخ تست‌ها تکلیف مشخص می‌شود. در حال حاضر نظم برگزاری رقابت‌ها از دست رفته و اگر قرار باشد هر هفته دو، سه بازی با تصمیم شخصی مربیان و مدیران باشگاه‌ها لغو شود، همان بهتر که مسابقات را به طور کلی متوقف کنند.

با این حال، این احتمال هم وجود دارد که لیگ برتر نوزدهم کلاً تعطیل شود و پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند. احتمال دیگر هم این است که حداقل به مدت ۲۰ روز لیگ برتر را تعطیل کنند و بعد از آن، هفته‌های پایانی دنبال شود. نکته مهم اینجاست که حتی وزارت بهداشت هم نمی‌تواند به طور دقیق اعلام کند که مثلاً از مردادماه، کرونا کاهش خواهد یافت.

پیش از این اعلام شده بود در فصل پاییز شاهد شیوع دوباره کرونا خواهیم بود، اما حالا می‌بینیم که در تیرماه سال ۹۹ هم موج دیگری از شیوع شروع شده و متاسفانه از میان هموطنان‌مان قربانی می‌گیرد. با این وضعیت، برگزاری رقابت‌های لیگ فصل آینده هم تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

 

منبع : میزان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wpvv2