پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/29 13:13
کد خبر: 9888

دستمزدهای نجومی سلبریتی ها برای حضور در تیزرهای تبلیغاتی

یک رسانه تخصصی تبلیغات در صفحه اینستاگرام خود از دستمزدهای نجومی که بعضی سلبریتی ها برای ایفای نقش در تیزرهای تبلیغاتی دریافت می کنند، پرده برداشت

به گزارش رصد ورزشی، حضور ستاره های سرشناس عرصه هنر و ورزش در تبلیغات موضوع تازه‌ای نیست و این حضور در صورت رعایت قواعدی همچون سودمندی و کیفیت محصولی که مورد تبلیغ قرار می‌گیرد، رعایت شان هنرمندان  در تبلیغات و همچنین ساخت تبلیغ بر اساس چارچوب های صحیح تولید محتوا، می توان یک بازی برد – برد برای بنگاه های اقتصادی و هنرمندان و سلبریتی‌ها باشد.

نکته مهم دیگری که باید در ساخت این تیزرها مدنظر قرار گیرد هزینه های مرتبط با تولید تیزر و از جمله دستمزد سلبریتی ها برای ایفای نقش در این تیزرها و تناسب آن با ارزش افزوده ای است که حضور آنها در تیزر برای بنگاه اقتصادی ایجاد می کند و این نکته ای که به نظر می رسد در تولید تیزرهای تبلیغی چندان مورد توجه قرار نمی گیرد.

اخیرا یک رسانه تخصصی تبلیغات در صفحه اینستاگرام خود از دستمزدهای نجومی که بعضی سلبریتی ها برای ایفای نقش در تیزرهای تبلیغاتی دریافت می کنند، پرده برداشت.

آیمارکتور که به عنوان پایگاه اطلاع‌سانی و مشاور کسب‌و‌کارها در حوزه‌های همچون برندسازی ، بازاریابی ، تبلیغات دیجیتال و مقاله دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد در صفحه اینستاگرام خود دستمزد پرداختی به نوید محمد زاده بازیگر با استعداد کشورمان را برای حضور در تبلیغات و سفیری برند سن ایچ ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

زانیار و سیروان خسروی خواننده های محبوب پاپ نیز بر اساس اعلام آیمارکتور طی قرارداد یکساله تبلیغات سان استار را به عهده گرفته اند.

امین حیایی دیگر بازیگر سرشناس سینما با اخذ ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان برند بیژن را تبلیغ می کند.

طبق اعلام آیمارکتور، حضور آتیلا پسیانی، هنرپیشهٔ سرشناس سینما و تئاتر در تیزرها و تبلیغات بیلبوردی چای گلستان ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان برای این شرکت هزینه دربرداشته و شقایق دهقان نیز برای تبلیغ محصولات کاله حدود ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

الهام پاوه نژاد و دانیال خیرخواه دیگر بازیگرانی هستند که برای ایفای نقش در تبلیغات کاله به ترتیب حدود ۳۰۰ میلیون تومان و ۸۰ میلیون تومان دریافت کرده اند. جالب اینجاست که دانیال خیرخواه ۸۰ میلیون تومان مورد نظر را برای حضور در یک ویدئوی تبلیغی اینستاگرامی دریافت کرده است.

بنا به اعلام آیمارکتور، برزو ارجمند بازیگر دیگر فهرست دستمزدبگیران نجومی تبلیغات است که برای تبلیغ برند ب.آ حدود ۴۰۰ میلیون دریافت کرده است.

شایان ذکر است؛ امیر عباس گلاب ، یکتا ناصربه همراه خانوده ، مهدی رحمتی و امیرحسین آرمان دیگر سلبریتی های سرشناس این فهرست به شمار می روند که آیمارکتور مبلغ دریافتی آنها از برندهای چای کاپیتان، رستوران ارکیده، میهن و ال سی من را نامشخص اعلام کرده است.

 

 

منبع: کاماپرس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pg6r4