پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/07 00:54
کد خبر: 8788

بیوگرافی محمدرضا گلزار و فیلم کنسترش + فیلم و عکس

ویدیویی جالب از کنسرت محمدرضا گلزار به تازگی منتشر شده است .

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: حمدرضا گلزار با کنسرت های پرتعداد حسابی سر و صدا کرد . محمدرضا گلزار حسابی این روز ها پر حاشیه شده است . ویدیویی جالب از کنسرت  محمدرضا گلزار  به تازگی منتشر شده است .  اولین ویدیوی کنسرت پر حرف و حدیث محمدرضا گلزار در امریکا را در زیر مشاهده می کنید :

 

واکنش صدا و سیما به فراخوان تظاهرات علیه کنسرت گلزار

برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه که اخیرا به محمدرضا گلزار حملات تندی داشت، یک خبر مهم درباره او را پوشش داد.هفته‌های گذشته کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا جنجال‌های بسیاری به وجود آورده است.

 

 


فیلم لورفته از گوهر خیراندیش در آغوش ابی + فیلم و بیوگرافی


 

در ابتدا خبری منتشر شد با این مضمون که بلیت‌های کنسرت این خواننده که قرار است در سالن بزرگ مراسم اسکار برگزار شود، به فروش نرسیده. هرچند این خبر در فضای مجازی ساعتی بعد تکذیب شد اما حاشیه‌های آن در ابتدا به بخش خبری ۲۰:۳۰ رسید و بعد هم برنامه «سلام صبح بخیر» به بهانه حمایت از علی دایی انتقاد تندی از گلزار داشت و آنها مجری برنامه پربیننده خودشان «برنده باش» را برای استقبال کم از کنسرت لس آنجلسش دست انداختند.
حالا اما چند روز پس از آن اتفاق، خبری منتشر شد درباره فراخوان تظاهرات علیه کنسرت گلزار در لس آنجلس توسط سلطنت‌طلب‌ها که قرار است به بهانه حمایت این خواننده از شهدای حرم و سردار سلیمانی برگزار شود. برنامه صبحگاهی شبکه سه هم به نظر می‌رسد با پوشش این خبر به نوعی از این ستاره سینما و موسیقی پاپ دلجویی کرد.

 

 

88

 

استقبال کم از کنسرت گلزار در آمریکا!

آماری عجیب از تعداد بلیتهای فروخته‌شده کنسرت محمدرضا گلزار در مهمترین سالن کنسرت دنیا منتشر شده است.

 

یکی از خبرنگاران موسیقی در جدیدترین توئیت خود مدعی شده که محمدرضا گلزار در حالی هفته آینده قرار است کنسرتی در مهمترین سالن کنسرت دنیا یعنی (دالبی تئیتر لس آنجلس) برگزار کند که تا این لحظه تنها ۱۱۷ بلیت به فروش رفته است.// باشگاه خبرنگاران 

 

 

1200px-Mus_musculoides_hirse_fressend

 

20165231425741110a - Copy

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار:

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است.  محمدرضا گلزار  فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از  دانشگاه آزاد اسلامی  می‌باشد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.  صمیمی ترین دوست گلزار،  امین حیایی  است و از ورزشکاران با   علی دایی   صمیمی تر است.

unnamed

 

خانواده محمدرضا گلزار:

پدر  محمدرضا گلزار  تبریزی و مهندس است و مادرش تهرانی و خانه دار است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم  خانواده  است

 

unnamed - Copy

 

فعالیت  موسیقی محمدرضا گلزار:

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت.

resized_524526_857

 

245776813-talab-org

 

1

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pvy64