یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/16 06:58
کد خبر: 7616

سریال های نوروز ۹۹ | ساعت پخش سریال های نوروز 99 + تصاویر

زمان دقیق پخش سریال های نوروز سال ۹۹ مشخص شد.

همزمان با آغاز نوروز و نوشدن طبیعت، شبکه‌های سیما با ویژه برنامه‌هایی جذاب و شاد، فیلم‌های شاخص سینمای ایران و جهان، سریال‌های طنز و درام و ... به استقبال بهار ۹۹ می‌رود.

 

امسال هم صدا و سیما تدارکات ویژه ای در نظر گرفته است که با توجه به این اتفاقات تلخ بیماری کرونا که در کشورمان شیوع پیدا کرده است مردم لحاظاتی را در مقابل تلوزیون نشسته و برنامه دلخواه خود را دنبال کنند.

 

 

سریال پایتخت ۶

سیروس مقدم کارگردان باسابقه تلویزیون فصل ۶ سریال پایتخت برای نوروز ۹۹ تدارک دیده است. پایتخت ویژگی های خاص خود را دارد که هرساله تعداد زیادی از مخاطبان ان را تماشا میکنند .

 

فصل ششم پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته می شود که ساعت ۲۲:۳۰ بر روی آنتن می رود. 

 

1f1c9a27-bca3-44f2-ba72-3b9222cc0852

 

 

سریال فوق لیسانسه ها

مجموعه فوق لیسانسه ها که در دی ماه سال ۱۳۹۸ روی انتن تلوزیون رفت و بعد از پخش چند قسمت از آن متوقف شد حالا برای نوروز ۹۹ ادامه آن پخش خواهد شد.

 

 

سریال کامیون

سید مسعود اطیابی تصویر برداری سریالی با نام موقت (کامیون) برای شبکه دو کارگردانی کارگردانی می کند. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید می شود و از باتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد و در ساعت ۲۱:۴۵ پخش می شود.

 

 

سریال دوپینگ

سریال کمدی دوپینگ را به کارگردانی ضا مقصودی و نویسندگی افرا جورابلو برای پخش در نوروز ۹۹ در نظر گرفته شده است. این سریال در ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سما روی آنتن می ورد.

 

 

در حال بروزرسانی...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pn8d2