پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/05 05:09
کد خبر: 7189

مهریه یکتا ناصر فاش شد + تصاویر

یکتا ناصر بازیگر 38 ساله سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر از بارداری خود داده بود سال گذشته با منوچهر هادی ازدواج کرد.

یکتا ناصر بازیگر 38 ساله سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر از بارداری خود داده بود سال گذشته با منوچهر هادی ازدواج کرد.

 

4vL1gJ1Dul3R

 

یکتا ناصر در دوران بارداری

منوچهر هادی در مصاحبه ای مهریه همسرش را اعلام کرد. منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران و همسر یکتا ناصر، بازیگر درباره مهریه همسرش گفت :مهریه همسرم یکتا ناصر فقط 5 سکه بود.

 

 

عکس ازدواج یکتا ناصر با منوچهر هادی

وی اضافه کرده است:ما حین همکاری مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

 

A3MJ2KIKKBJe

 

 

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:روزهای خوبی را پشت سر می گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 94 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی با انتشار عکس هایی زیبا و نمایی از مراسم ازدواجشان در اینستاگرامشان این خبر را رسمی کردند.
 
 

uvVLvL90lm27

 

rBZrKSHPg0tk

 

yeYP5Qb4lZg7

 

عکس های جدید و زیبای یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

تصاویر زیبایی در صفحه شخصی یکتا ناصر و منوچهر هادی از مراسم ازدواجشان منتشر شد که به همراه بیوگرافی کوتاهی از این دو هنرمند برایتان جمع آوری کرده ایم.

منوچهر هادی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد.وی درسال 1363 درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر (متولد 12 آبان 1357 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»

 

یکتا ناصر   بازیگر  سرشناس و توانای ایرانی  همسر  منوچهر هادی کارگردان سینمای کشور ایران هست که حاصل این  ازدواج  نیز فرزندی به نام سوفیا هست. یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی را در مراسم رونامی از  فیلم  آینه بغل دیدن میکنید  فیلم  آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی امروز صبح با حضور دست اندرکاران این  فیلم  رونمایی شد.

فیلم  سینمایی «آینه بغل» جدید ترین اثر هنری همسرش منوچهر هادی کارگردان پرکار  سینما  می باشد.در ادامه تصویر های یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی را در مراسم رونمایی از  فیلم  آینه بغل دیدن میکنید.یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر  تهران   بازیگر   سینما ، تلویزیون و تئاتر هست. وی فعالیت در  سینما  را با  بازی  در  فیلم  ساقی آغاز کرده‌هست.

منوچهر هادی در سال ۱۳۵۱ در استان  تهران  به جهان آمد.وی درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران و عراق پدرش را ازدست داد و پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه  هنر  گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

هنوز خبر  ازدواج  یکتا ناصر از تب و تاب نیفتاده بود که خبر  حامله  شدن اش مجدد سرتیتر رسانه های هنری قرار گرفت . تعداد زیادی از طرفداران از حاملگی یکتا ناصر شاد بودند چراکه این خود یک نشانه پای بندی  ازدواج  اش با منوچهر هادی می باشد .آن ها یک فرزند به نام سوفیا دارند.

 

 

5zw1vFeiSNG5

 

1q4HaCWsoAIu

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qbgn3