شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/16 02:39
کد خبر: 6129

عکس لو رفته از عروسی دختر گوهرخیراندیش در آمریکا+ فیلم و تصاویر

آناهیتا یکی از دختران گوهر خیراندیش که در امریکا زندگی می کند به تازگی ازدواج کرده بود که عکسی از عروسی وی در کنار برادرش امید منتشر شده است.

نیک صالحی نوشت: آناهیتا یکی از دختران گوهر خیراندیش که در امریکا زندگی می کند به تازگی ازدواج کرده بود که عکسی از عروسی وی در کنار برادرش امید منتشر شده است.

 


ازدواج جنجالی گلزار با الناز شاکردوست + فیلم و تصاویر


20165231425741110a

 

AndroidOnlineNewsImage.aspx+-+Copy

 

گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت کشورمان که همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی می باشد سه فرزند به نام های امید آناهیتا و آزاده دارد که دخترش آزاده در عرصه بازیگری فعالیت دارد و به تازگی در شبکه های اجتماعی عکس های از عروسی دخترش آناهیتا که در آمریکا زندگی می کند منتشر شده است . 

 

 

آناهیتا دختر گوهر خیراندیش که در آمریکا زندگی می کند در ماه فوریه ۲۰۲۰ و ۱۲ بهمن ۹۸ طی مراسمی در آمریکا ازدواج کرد.

 

 

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت. حاصل ازدواج گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

گوهر خیراندش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر از دانشکده هنر های زیبایی می باشد. دختر گوهر خیراندیش تجربه بازیگری را نیز در کنار مادرش در سریال معمای شاه را داشته است.

 

148355127964311-irannaz-com - Copy

 

گوهر خیراندیش با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. او در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می شود.

 

47179301_303-1

 

او یکی از اساتید ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.

 

 

 

نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس امروز 17 بهمن + جزئیات


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2a8zl3