جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/06 09:09
کد خبر: 3530

فرشاد احمدزاده ازدواج کرد + فیلم و عکس

تصویری از فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه در فضای مجازی منتشر شده است که شک و شبهات را در مورد ازدواج آنها بیشتر می‌کند.

مجله کولاک نوشت: فرشاد احمدزاده چندی قبل در محفلی دوستانه خبر از ازدواجش در آینده ای نزدیک داد و به دوستانش گفت نامزد کرده است. البته در آن مقطع مشخص نشد نامزد هافبک ریزنقش پرسپولیس کیست تا اینکه فیلم و عکسی از فرشاد احمدزاده با ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد!

 

برای ورود به صفحه اینستاگرام سایت رصدورزشی اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

گفته می شد همسر فرشاد احمدزاده « ترلان پروانه » هنرپیشه و بازیگر است. در خصوص ترلان پروانه اخبار حاشیه ای زیاد است. او چندی قبل با سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی دوستی داشت و  ظاهرا قرار ازدواج نیز با یکدیگر داشتند که در نهایت این وصلت صورت نمی گیرد.

 

 

ترلان پروانه ۱۸ تیر سال ۱۳۷۸ در شهر شیراز به دنیا آمد. «تاثریا»، «زیر تیغ» و «سرزمین کهن» از معروف ترین سریال هایی هستند که پروانه در آنها ایفای نقش کرده است. او همچنین در فیلم های «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «شیفت شب» و «گشت۲» نیز بازی کرده است.

 

 

این خبر کماکان نقل محافل ورزشی و هواداری بود تا اینکه برخی از نزدیکان احمدزاده فاش کردند فیلم و عکس این بازیکن با بازیگر معروف مربوط به سال قبل است و مهمتر اینکه آن قضیه مربوط به یک مقطع کوتاه بود و در حال حاضر این دو هیچ رابطه ای باهم ندارند.

 

همین منابع فاش کردند در حال حاضر نامزد فرشاد احمدزاده خواهر زاده یکی از بازیکنان پرسپولیس است!

 

hasan-reivandi-6 - Copy - Copy

 

  • نام :فرشاد
  • نام خانوادگی :احمد زاده 
  • ملیت :ایرانی 
  • تاریخ تولد :1 مهر 1371
  • محل تولد :ارومیه
  • پست :هافبک راست - دفاع چپ 
  • باشگاه فعلی :  شلاسک وروتسواف
  • شماره پیراهن :10 
  • پای تخصصی :راست

 

 

iQHbDxNI2Elx

 

زندگینامه فرشاد احمد زاده

 

 

فرشاد احمدزاده مدافع و هافبک جوان پرسپولیسی است که در روز 1 مهر 1371 در ارومیه متولد شده است و در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس با شماره 10 برای این تیم به صورت ثابت در ترکیب اصلی بازی می کند.

 

 

EMw4YM0RycmY

 

 

رفتن احمدزاده از پرسپولیس با وجود محرومیت پرسپولیس ! 

فرشاد احمدزاده که دوران موفقی در پرسپولیس داشت، در 13 تیر 1397 با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال شلاسک وروتسواف پیوست.

این اتفاق در حالی بود که پرسپولیس محروم بود و نمی توانست که بازیکن جدیدی را جذب کند اما احمدزاده هم مانند محرمی و امیری از این تیم جدا شد.

 

 

Zve3Qv0JKzd5

 

 

باشگاه های جوانان

  • 2004 - 2008  مقاومت ارومیه
  • 2008 - 2010  صنام تهران 
  • 2011 - 2012 داماش گیلان 

 

 

uyCNFtDasIM7

 

 

تیم ملی 

  • 2012 - 2014    زیر 22 سال ایران        3 (1)

 

 

عملکرد باشگاهی فرشاد احمد زاده

پارسه تهران

او در لیگ آزادگان 90–91 برای پارسه تهران در مجموع 18 بازی 8 پاس گل داد و 2 گل به ثمر رساند.

 

 

پرسپولیس

بعنوان بازیکن سهمیه زیر 23 سال و نظر سرمربی وقت این تیم یحیی گل محمدی، جذب پرسپولیس تهران گردید.وی در دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی در قالب رقابتهای جام حذفی از دقیقه 92 بجای محمد نوری به زمین رفت.

 

 

AFz3NgcjDAmZ

 

 

تراکتور سازی تبریز

وی در تابستان 1392 با جلب نظر مجید جلالی سرمربی تیم بعنوان بازیکن سرباز به تراکتور سازی تبریز پیوست.برای اولین بار بطور رسمی در سومین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران (فصل 92–93)، در ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت. در دقیقه 67 از زمین خارج گردید و بجای وی بازیکن صربستانی مارکو باسارا وارد زمین شد. نتیجه نهایی این دیدار 4 بر 2 به نفع تراکتور سازی به اتمام رسید.احمدزاده اولین گل خود را در لیگ برتر در ترکیب تیم تراکتور در هفته هشتم رقابتهای لیگ سیزدهم در مقابل صبا قم به ثمر رساند. این گل از روی پاس  علی کریمی  بازیکن مجرب تراکتور سازی در دقیقه 12 بازی از داخل محوطه جریمه به ثمر رسید. این بازی در پایان با نتیجه 3 بر 1 به نفع تراکتورسازان پایان یافت.

 

 

cjiECfDGnDTM

 

 

بازگشت به پرسپولیس

احمدزاده پس از گذراندن خدمت سربازی در تیم تراکتور سازی تبریز مجدداً در سال 1394 به تیم پرسپولیس تهران بازگشت.

 

 

zTXBYYIerjFq

 

 

سه تفنگدار پرسپولیس

او و محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا در پرسپولیس روابط بسیار نزدیکی به هم دارند که آنها را سه تفنگدار می خوانند ! 

 

 

kmy3hOz7h5di

 

 

افتخارات فرشاد احمد زاده

  • قهرمانی لیگ برتر با پرسپولیس تهران فصل 95 - 96 
  • قهرمانی لیگ برتر با پرسپولیس 96 - 97 
  • قهرمانی در سوپر جام 96 - 95

 

 

iOVNt0gTelEB

 

 

علاقه برانکو به فرشاد احمدزاده

هم تیمی های فرشاد احمد زاده می گویند که مربی پرسپولیس برانکوایوانکویچ علاقه زیادی به فرشاد احمد زاده دارد و حتی مهدی طارمی هم با بیانی شوخ طبعانه گفت که ساعت های تمرین را با فرشاد هماهنگ می کند و اگر فرشاد نباشد تمرین را برگزار نمی کند ! 

 

 

YFd3c221TNDH

 

 

درد سر شوخی در برنامه 90 

فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا طراحان اصلی شوخی های پرسپولیس هستند.دلخوری سیدجلال حسینی از شوخی های از حد و مرز گذشته 5 بازیکن پرسپولیس که بی منظور و فقط برای تفریح مقابل دوربین عادل فردوسی پور به این و آن متلک انداختند، بهانه ای شد برای برانکو ایوانکوویچ که این سه بازیکن را فرا بخواند و با آنها حرف بزند.

 

 

 

 

حاشیه های فرشاد احمد زاده

برانکو خیلی دوستانه در فرودگاه و قبل از پرواز سرخپوشان به سمت عمان برای بازی با الهلال در مسقط، این سه بازیکن را فرا خوانده و به آنها گفته من اصلا با این موضوع که شما شوخی می کنید و در وقت های استراحت تان در حال طراحی شوخی برای ایجاد فضای شاد در تیم هستید مخالف نیستم ولی لطفا تمامش کنید. مراقب شوخی های خودتان باشید که دلخوری ایجاد نکند.گویا این سه هم به برانکو قول داده اند در شوخی های شان حد و مرز را رعایت کنند.سرخپوشان از مسلمان به عنوان مهندس شوخی های تیم، از فرشاد به عنوان نمک تیم و از کمال هم به عنوان مکمل این دو نفر نام می برند.

 

 

dWgMljHemTnh

 

 

احساس احمدزاده بعد از قهرمانی پرسپولیس

فرشاد احمدزاده پس از پایان جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت:خوشحالم که جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی گرفتیم و این جشن باشکوه را با هوادارانمان تقسیم کردیم. آنها حمایت خوبی از ما داشتند و هرگز تحت هیچ شرایطی ما را تنها نگذاشتند و ما هم تلاش کردیم با قهرمانی، مزد زحمات آنها را بدهیم.

 

 

osmFihd5RRU2

 

 مصاحبه با فرشاد احمدزاده

 

چی شد که فوتبالیست شدی ؟

فوتبالیست شدن من شانسی شد. در کوچه والیبال بازی می کردم اما یک بار مدرسه فوتبال رفتم و وقتی توپ را به من دادند 7، 8 نفر را دریبل زدم. آنها هم فکر کردند فوتبالیستم!

 

برای ورود به صفحه اینستاگرام سایت رصدورزشی اینجا کلیک کنید

 

 

صحبت فرشاد در مورد خشونت ش

آقاکریم گفت من نمی دانم با این قدت چرا این قدر خشنی! مهدی هم می گفت فصل بعد بهتر می شوی و کمتر کارت می گیری.

 

 

rvBhXFgHJpRz

 

 

روز اولت در پرسپولیس چطور بود ؟

روز اول مانوئل ژوزه 3هافبک گذاشت. من و علی کریمی و مهدی مهدوی کیا . تا دیروز در تلویزیون آنها را می دیدم و هر پاسی به من می دادند از زیر پایم در می رفت! بهترین روزم در پرسپولیس هم روزی بود که داربی را 4-2 بردیم. بعد از آن تا یک هفته همه ما انرژی مان روی هزار بود.

 

 

نظر فرشاد در مورد تیپ پرسپولیسی ها

محمد انصاری با یک کتونی 40لباس را ست می کند. می گوید این راحت است. یک موتور سی جی داشت و با آن مسافر می برد. تیپ علی بیرانوند هم افتضاح است. مدل چوب لباسی شده است.

 

 

y3hihd1cHc1v

 

 

چرا کم مصاحبه میکنی؟

کلا به مصاحبه کردن علاقه ای ندارم اما برخی می گویند که رسانه را دوست ندارم که این طور نیست و همیشه در کمال احترام گفته ام مصاحبه نمی کنم. بیشتر عادت دارم ساکت باشم و بی حاشیه کارم را بکنم. اصلا ضد رسانه ای نبوده و نیستم و همیشه با رسانه ها رابطه خوبی داشته ام و هیچگاه هم گله ای از رسانه ها نکرده ام. کمتر مصاحبه می کنم تا بهتر کارم را انجام دهم.

 

 

خاطره خاصی از دوران بچگی داری؟

یک بار چهارشنبه سوری بود و من در یک بازی رفاقتی والیبال حضور پیدا کردم. بازی را بردیم و مبلغ 2 هزار تومان به من دادند و گفتند خوب بازی کردی. بعد از این ماجرا رفتم و کلی وسایل آتش زا خریدم و به بچه محل هایم دادم و کل محله را به رنگ سیاه درآوردیم.

 

 

PFiJ4tM2bkrj

 

 

بدترین روز زندگی ات؟

روز اولی که تهران امده بودم. رفتم میدان انقلاب برای پیش دانشگاهی کتاب بخرم. آن زمان در جوانان صنام بودم. داداشم زنگ زد و گفت عمو همین الان فوت کرد. من وسط خیابان خیلی ناراحت شدم و بدترین روز زندگیم بود.

 

 

 فرشاد احمدزاده که طی دو سال گذشته چهره تقریبا ثابت ترکیب بوده و بارها با پاس های خود طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داده، پس از گل طارمی به ذوب  شدید به  وجد آمده  و از کسب عنوان آقای گلی طارمی حتی بیشتر از خود او خوشحال به نظر می رسد.

 

 

wZI4pN5qEvT8

 

 

XypIlXTh0I2z

 

 

ImmqGaV0t2pc

 

 

5JKR88qpMPik

 

 

d2OEj30ArSUi

 

منبع: نمناک


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4b5be4